سال زندان برای زنی که 19 سال مادری کرد

او ادعا کرده است که کودک را یک زن دیگر به نام سیلیوا در ایستگاه اتوبوس در کیپ تاون به او تحویل داد و او مدارک حق حضانت را نیز امضا کرد اما آنها را گم کرده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از عصر ایران، دادگاهی در آفریقای جنوبی زنی را که ۱۹ سال پیش نوزادی را ربوده بود و او را مانند دختر خود بزرگ کرده است را به ۱۰ سال حبس در زندان محکوم کرد.
به گزارش عصر ایران به نقل از بی بی سی، این زن ۵۱ ساله که به دلایل حقوقی نامش فاش نشده است در ۲۰۱۵ بازداشت شد. مقامات پس از آن در مورد این پرونده مشکوک شدند که پدر واقعی دختر از حضور او در مدرسه‎ای که دیگر دخترش نیز به آنجا می‌رفت به آنها خبر داد.
پدر واقعی این دو دختر ابتدا از روی شباهت آنها به هم، مشکوک شد و پس از یک ماه تحقیق، شواهد خود را در دست پلیس قرار داد.
آزمایش دی ان ای نشان داد که این دو دختر در واقع خواهر هستند.
قاضی جان لوف به فرد متهم گفت که او به زفانی نرس، دختر ربوده شده، “خیانت” کرده است.
قاضی در ادامه به او گفت که برای بازگرداندن زفانی به والدین واقعیش وقت زیادی داشت اما تصمیم گرفت که این کار را نکند.
فرد محکوم شده به دادگاه گفت که او خود نیز در این ماجرا یک قربانی بوده است.
او ادعا کرده است که کودک را یک زن دیگر به نام سیلیوا در ایستگاه اتوبوس در کیپ تاون به او تحویل داد و او مدارک حق حضانت را نیز امضا کرد اما آنها را گم کرده است.
دادستانی و پلیس هیچگاه اثری از کسی به نام سیلیوا پیدا نکرده‌اند.
بر اساس گزارش‌های رسانه‌های داخلی زفانی هیچ علاقه‌ای به ملاقات با مادر و پدر واقعی خود ندارد و می‌خواهد با کسی که او را “مادر خود” می‌داند بماند.
زفانی نرس نامی است که پدر و مادر واقعی برایش انتخاب کرده‎اند، اما از آنجایی که درخواست کرده است تا حریم خصوصی‌اش رعایت شود، نام رسمی این دختر ربوده شده نیز فاش نشده است.
این محاکمه بسیار جنجال برانگیز، از آغاز کانون توجه رسانه‎ها بود و به شدت مردم آفریقای جنوبی را متاثر کرده است.

/انتهای متن/

درج نظر