زن سنگدل آمريکايي نوزاد دوماهه‌اش را در مايکروفر پخت!

يک زن اهل ايالت کاليفرنياي آمريکا که با قرار دادن دختر دوماهه‌اش در داخل مايکروفر، وي را با بيرحمي تمام کشته بود، به ارتکاب قتل از نوع درجه يک محکوم شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران، «کا يانگ،» زن 34 ساله اهل ايالت کاليفرنياي آمريکا، که 17مارس 2011 (26 اسفند 1389) با قرار دادن «ميرابل،» دختر دوماهه‌اش، در داخل مايکروفر روشن، وي را با بيرحمي تمام کشته بود، به ارتکاب قتل از نوع درجه يک محکوم شد.

کا يانگ پس از مرگ مشکوک نوزاد دوماهه‌اش به خانواده خود و پليس گفت زماني که ميرابل را در آغوش داشته، پشت ميز رايانه‌اش از هوش مي‌رود و پس از آنکه به هوش مي‌آيد، جسم بي‌جان فرزندش را نزديک بخاري پيدا مي‌کند. اين در حالي است که پليس در جستجو از منزل اين زن، پستانک کودک نگون‌بخت را در داخل مايکروفر پيدا کرد. ميرابل دچار 60 درصد سوختگي شده بود. همچنين طبق گزارش پزشکي قانوني، آثار سوختگي‌هاي حاصل از تشعشعات راديواکتيو در اندام داخلي وي مشاهده شد.
هيئت منصفه دادگاه رسيدگي به اتهام اين زن 34 ساله، با رد ادعاهاي وي مبني بر اينکه در زمان قتل بيرحمانه فرزندش، دچار حمله صرع شده بود، او را به اتهام ارتکاب قتل از نوع درجه يک، محکوم کرد.

/انتهای متن/

درج نظر