زنان و دختران پرسنل پلیس آموزش «دفاع شخصی» می‌بینند

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌ریزی این معاونت برای خانواده پرسنل نیروی انتظامی از برگزاری دوره‌های آموزش دفاع شخصی برای همسران و دختران ماموران پلیس کشور خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، سردار امیرحسین یاوری با اشاره به برنامه‌ریزی معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی برای خانواده پرسنل پلیس و تلاش برای ارتقای توان بدنی و شادابی خانواده کارکنان ناجا اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا برای خانواده پرسنل نیروی انتظامی کلاس‌های آموزش فعالیت‌های ورزشی برگزار کنیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: با توجه به استقبال خانواده پرسنل پلیس از برگزاری کلاس‌های ورزشی، در حال حاضر چند دوره کلاس آموزش دفاع شخصی برای همسران و دختران پرسنل نیروی انتظامی در حال برگزاری است.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و مهارت در تیراندازی و برخی رشته‌های ورزشی یکی از الزامات مورد تاکید معاونت تربیت و آموزش ناجا برای ارتقاء درجه پرسنل پلیس است گفت: طبق ابلاغیه‌های صادر شده، کسب حداقل نمره 70 در تیراندازی و مهارت در برخی رشته‌های ورزشی از جمله شنا، جزو پیش‌نیازهای لازم برای ارتقاء درجه است و مامورانی قادر به اخذ درجات بالاتر خواهند بود که بتوانند این معیارها را داشته باشند.

یاوری در پایان با تاکید بر تمرکز نیروی انتظامی برای بهره‌مندی پرسنل پلیس از رشته‌های ورزشی مرتبط با فعالیت نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: قرار شده تا آموزش رشته ورزشی دفاع شخصی برای تمام پرسنل تا رده پاسگاه‌ها ارائه شود.

/انتهای متن/

درج نظر