زنان نینجای ایرانی به فرانسه می‌روند

«نینجای ایرانی» برای یک جشنواره غیر‌ رقابتی که طی روزهای ۲۹ خرداد تا ۹ تیرماه ۹۴ در مرکز پاریس برگزار می‌شود، به فرانسه می‌رود.

0
«نینجای ایرانی» برای یک جشنواره غیر‌ رقابتی که طی روزهای ۲۹ خرداد تا ۹ تیرماه ۹۴ در مرکز پاریس برگزار می‌شود، به فرانسه می‌رود.
 
به نقل از تسنیم، شش فیلم مستند، داستانی و انیمیشن تولیدی «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» در دو جشنواره جهانی در کشورهای فرانسه و هند به نمایش درخواهد آمد.

فیلم‌ داستانی آغلا (اسماعیل منصف)، و مستندهای نینجای ایرانی (مرجان ریاحی) و آقای بیکار (علی همراز) از جمله آثاری هستند که در سومین دوره «جشنواره سینمای ایران» در کشور فرانسه روی پرده می‌روند.
 
این جشنواره غیر‌رقابتی طی روزهای 29 خرداد تا 9 تیرماه 94 در مرکز پاریس برگزار می‌شود و برای اولین بار، منتخبی از بهترین فیلم‌های سینمای جنگ نیز در این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های مستند عروسک‌ها نمی‌دانند (نوا رضوانی) و قاشق (جلال ویسی) و فیلم انیمیشن ماهی سرخ‌شده (لیلا خلیل‌زاده) هم از دیگر تولیدات این «مرکز» هستند که در جشنواره «کرالا» هند روی پرده می‌روند.
 
نوزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و مستند «کرالا» طی روزهای 5 تا 9 تیرماه 94 در کشور هندوستان برگزار خواهد شد و فیلم‌های عروسک ها نمی‍‌دانند (نوا رضوانی) و قاشق (جلال ویسی) در بخش غیررقابتی مستند بین‌الملل و ماهی سرخ‌شده (لیلا خلیل‌زاده) هم در بخش ویژه انیمیشن این جشنواره به نمایش درمی‌آیند.
منبع: مهرخانه/انتهای متن/
درج نظر