زنان انقلابی جامعه تنها به افرادی رأی می‌دهند که دلسوز انقلاب باشند

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: مردم و زنان انقلابی جامعه افرادی را که با داشتن مطامع سیاسی به دنبال ضربه زدن به نظام هستند را به خوبی می‌شناسند و تنها به افراد دلسوز، دغدغه مند و پایبند به اصول و ارزش‌های نظام برای ورود به مجلس رأی می‌دهند.

0

به گزارش به دخت و به نقل از فارس، مینو اصلانی گفت: ثبت نام فله‌ای برخی افراد برای حضور در مجلس شورای اسلامی بر اساس یک آدرس غلطی است که توسط جریان‌های خاص داده شده است به خیال اینکه ارکان نظام مانند شورای نگهبان زیر سؤال برود.

وی ادامه داد: اینکه همه با هر شرایطی و با داشتن پرونده سیاسی و اخلاقی برای حضور در مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند شورای نگهبان بر اساس قانون این افراد را رد خواهد کرد اما چیزی که آنها به دنبال آن هستند زیر سؤال بردن وظایف قانونی شورای نگهبان است بدون اینکه به تبعاتی که برای نظام دارد توجه کنند.

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: اگر این افراد دلسوز نظام بودند باید پیشنهاد می‌دادند افرادی که کارآمد، دلسوز، انقلابی و آشنا با مسائل قانونگذاری هستند ثبت نام کنند نه اینکه با الزام به عده‌ای بگویند شما بیایید ثبت نام کنید در نهایت رد صلاحیت می‌شوید و ما می‌توانیم بهره سیاسی خود را ببریم. به لحاظ توجه به مسائل ملی هم اینها مسائل ملی را تحت شعاع منافع حزبی و سازمانی خود قرار دادند.

اصلانی تصریح کرد: افرادی که پرونده‌های سیاسی دارند نیز به همین ترتیب است و جای تعجب است که برخی افراد ملعبه دست این افراد می‌شوند و با مطامع سیاسی می‌خواهند به حیثیت یک نظام مظلوم خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: مردم و زنان انقلابی جامعه این افراد را خوب می‌شناسند و به افراد دلسوز، دغدغه مند و پایبند به اصول و ارزش‌های نظام رأی می‌دهند به خاطر اینکه در طول این دوران‌ها افرادی که در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها بودند توانستند کشور را از اینکه در دام استکبار جهانی بیفتد حفظ کنند و پر واضح است که مردم بسیار هوشمند و فهیم هستند و به اینگونه ثبت نام‌های فله‌ای اعتنا نمیکنند و قطعا انتخاب‌هایشان بر مبنای عقلانیت است همانطور که تا کنون نیز این را ثابت کرده‌اند.

درج نظر