رویدادی منحصر به فرد در کتابخانه

در یک اتفاق منحصربفرد یک زن اهل کشور استرالیا مراسم ازدواج خود را در یکی از کتابخانه های عمومی در کشور ایالات متحده برگزار کرده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانم جن شرمن (Jen Sherman) اهل کشور استرالیا، دانشجوی مقطع دکترا در گرایش کتابخانه‌های عمومی و محقق در زمینه کتاب و کتابخانه ها است، او به عنوان یک پژوهشگر، درباره کتاب تا به حال از بیش از ۸۰ کتابخانه بزرگ در کشورهای استرالیا، نیوزیلند، کانادا، بریتانیا و ایالات متحده بازدید کرده و به مطالعه در خصوص کتابهای موجود در این کتابخانه ها، شکل ساختمان و فعالیت کتابدارها پرداخته است.

رساله دکترای وی نیز درباره نقش کتابخانه ها است و او یک مجموعه بسیارارزشمند وزیبا از عکس های گرفته شده از کتابخانه های مختلف در سراسر جهان دارد.

عشق و علاقه به رفتن به کتابخانه و مطالعه کتاب سبب شد تا این جن شرمن مهترین اتفاق زندگی خود را که مراسم عروسی است در کتابخانه عمومی سن دیگو (San Diego) واقع در ایالات متحده برگزار کند و اقوام و دوستان او و همسرش از استرالیا ودیگر کشورها برای شرکت در مراسم عروسی به ایالات متحده سفر کنند.

 مقامات کتابخانه نیز با برگزاری جشن عروسی این زوج در کتابخانه موافقت کرده برخی از سالن ها را برای مراسم و حضور مهمان ها آماده کرده اند و مهمان ها در کتابخانه پذیرایی شده به بدرقه عروس و داماد پرداخته اند.

عروس و داماد نیز پس از مراسم میان قفسه های کتاب  رفته و به مطالعه کتابهای مورد علاقه خود پرداخته اند.

هدف شرمن ازبرگزاری مراسم عروسی در کتابخانه ایجاد عشق و علاقه به مطالعه کتاب و لزوم اهمیت دادن به کتابخانه  ها  و جلوگیری از فراموش شدن این مکان های فرهنگی در هزاره جدید است.

 در یکی از سالن های کتابخانه محل عروسی، نمایشگاهی از عکس های خانم Sherman که از کتابخانه های مختلف سراسر جهان گرفته به نمایش در آمده است.

/انتهای متن/

درج نظر