راه‌اندازی ورزش‌های مفرح در پارک‌های بانوان در هفته دولت

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس قول مجری پروژه ورزش‌های مفرح، قرار است اولین برنامه ورزش مفرح زنان، هفته دولت در پارک بانوان تهران برگزار شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، محسن طلایی افزود: قرار است ورزش‌های مفرح طی دو روز طی هفته دولت در پارک بانوان تهران برگزارشود سپس با همین روند در شهرهای دیگر به اجرا درآید، چرا که در بیشتر شهرها پارک بانوان وجود دارد، بنابراین می‌توان ورزش‌های مفرح را ویژه بانوان اجرایی کرد.

محسن طلایی

وی با بیان اینکه در فاز اول ورزش‌های مفرح را در 10 استان اجرا می‌کنیم، گفت: ما جنبه ورزشی و هیجان‌انگیز ورزش‌های مفرح را اخذ می‌کنیم چراکه جوانان ایرانی به شدت به چنین فضایی احتیاج دارند و قصد داریم این ورزش‌ها را بومی و علاوه بر آن، مشارکت معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان را  برای برگزاری این مسابقات جلب کنیم.

طلایی در پایان اظهارکرد: ما ایرانی‌ها به شدت به دنبال ابداع و تغییر هستیم؛ انواع ابداعات را می‌توان در ورزش‌های مفرح تعریف و به عنوان نمونه  علاوه بر فوتبال صابونی، والیبال صابونی برگزار کرد علاوه بر آن ورزش‌های مفرح را با ورزش‌های بومی تلفیق کرد.

/انتهای متن/

درج نظر