راهیابی ۶۰ عکس برگزیده به نمایشگاه «چادرهای آسمانی»

دبیر جشنواره چادرهای آسمانی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره چادرهای آسمانی در پایان بهمن ماه، از برگزاری نمایشگاهی تحت همین عنوان متشکل از ۶۰ اثر منتخب این جشنواره همزمان با اختتامیه این جشنواره خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، جلال عطارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی با اشاره به برگزاری جشنواره چادرهای آسمانی به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اظهار داشت: نخستین جشنواره عکاسی چادرهای آسمانی با حمایت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و به منظور تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در دو بخش تخصصی و مردمی برگزار شد و در این جشنواره، دختران زیر 9 سال، به عنوان سوژه شرکت کنندگان در این جشنواره در قاب دوربین قرار گرفتند.

دبیر جشنواره چادرهای آسمانی گفت: خوشبختانه در این جشنواره علی‌رغم تخصصی بودن موضوع عکاسی، بیش از 1200 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که این حجم از آثار، نشانه اقبال این جشنواره در میان عکاسان حرفه‌ای و عکاسان آماتور است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیئت داوران این جشنواره از میان آثار ارسال شده، 3 اثر برتر در بخش تخصصی و 5 اثر از میان آثار بخش عمومی را برگزید.

عطارزاده افزود: همچنین هیئت داوران پس از بررسی آثار ارسالی، 60 اثر را به عنوان اثر منتخب برگزید که قرار است این آثار در نمایشگاهی تحت همین عنوان همزمان با اختتامیه این جشنواره افتتاح شده و به نمایش گذاشته شود.

دبیر جشنواره چادرهای آسمانی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش بینی شده است که اختتامیه این جشنواره در پایان بهمن ماه برگزار شود.

/انتهای متن/

درج نظر