رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان از رشد بانوان تیرانداز خبر داد

رییس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان از رشد کیفی و کمی حضور بانوان نخستین مرحله از مسابقات تیر اندازی جانبازان و معلولان خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان معلولان، رقیه اله کرمی ضمن ابراز خرسندی از روند برگزاری این مسابقات گفت: با وجود اینکه به صورت معمول نفرات کمتری در مسابقات مرحله ی نخست شرکت می‌کنند، اما مسابقات در شرایط خوبی برگزار شد و شاهد حضور تیراندازان جدید در رقابت ها بودیم.
وی افزود: در این مرحله 45 ورزشکار از استان های فارس، ایلام، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، تهران، گیلان، یزد، لرستان، خراسان رضوی و زنجان درچهار روز ، در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت پرداختند.
اله کرمی ادامه داد: سرمربی تیم ملی در مسابقات حضور داشت و این مساله باعث شد تا هم ورزشکاران نسبت به مسائل فنی آگاهی بیشتری پیدا کنند و هم اینکه شرایط آنها از نظر تجهیزات و سایر موارد بررسی شود و از همین مرحله روند انتخاب نفرات برای تیم ملی و استعدادیابی آغاز شد و امیدواریم در پایان این دوره از مسابقات آزاد هم همانند سالهای قبل ورزشکاران مستعدی به بدنه ی تیم ملی ا فزوده شوند.
وی گفت: حضور بانوان چه از نظر کمی و چه کیفی با رشد قابل توجهی در این مرحله روبرو بود و توانستند رکوردهای خوبی به ثبت برسانند.
رییس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان افزود: ثبت نام برای حضور در دومین مرحله مسابقات تا 10 مرداد ادامه دارد و تاریخ برگزاری آن اعلام خواهد شد.
نخستین دوره از چهارمین دوره مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان از 24 تا 27 تیر ماه در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان برگزار شد.

/انتهای متن/

درج نظر