دیدن چهره بدون آرایش دلیل عجیب طلاق

امروزه هنر گریم با لوازم آرایش آنچنان پیشرفت کرده که از آن برای تغییر کلی یک چهره میتوان استفاده کرد به طوریکه این موضوع مورد توجه برخی از زنان قرار گرفته است، آنها با گریم صورت ،چهره واقعی خود را پنهان می کنند و تصویری متفاوت از آنچه هستند، ارائه می دهند.

0

به گزارش به دخت به نقل از تابناک با تو، اما ماجرا از آنجایی شروع می شود که آرایش آنها رنگ می بازد و حقیقت آشکار می شود. گزارش امروز ما در مورد مردانی است که پس از ازدواج متوجه شده اند زیبایی همسرانشان نتیجه استفاده از لوازم آرایشی بوده است. واکنش آنها که در رسانه های مختلف منعکس شده است را با هم میخوانیم.

غرامت سنگین

یک مرد الجزایری می گوید همسر من همیشه آرایش داشت. هیچ وقت او را بدون آرایش ندیده بودم. تا این که یک روز صبح او را اتفاقی در حال شستن صورتش دیدم. باور کردنی نبود او زمین تا آسمان با زنی که می شناختم فرق داشت. عصبانی شدم . او مرا فریب داده بود. به دادگاه رفتم و به دلیل ضربه روحی که به من زده بود غرامت ۲۰ هزار دلاری خواستم. او مرا فریب داده بود.
این مرد الجزایری پس از مدتی همسرش را طلاق داد.

طلاق به خاطر موهای زائد صورت

یک مرد سعودی نیز پس از این که متوجه میشود همسرش موهای زائد صورت خود را که بر اثر تغییرات هورمونی ایجاد شده بود با آرایش از او پنهان کرده است راهی دادگاه میشود و همسرش را طلاق می دهد. این مرد سعودی می گوید پدرم وقتی از ماجرا خبردار شد به من گفت: هر چه زودتر این زن را طلاق بده !

در جستجوی حقیقت

یک مرد ژاپنی نیز بعد از به دنیا آمدن فرزندانش متوجه شد که آنها هیچ نشانه ای از زیبایی شگفت انگیز مادرشان ندارند. او دچار تردید بود، از خود می پرسید آیا آنها فرزندان من هستند ، شاید در بیمارستان جایشان را عوض کرده اند، مرد به آزمایش DNA پناه می برد. نتیجه تایید می کند که آنها فرزندان او و همسرش هستند. او پس از تحقیقات بسیار به سابقه پزشکی همسرش رجوع می کند، نتیجه او را متحیر می کند. زن نتیجه صدها عمل جراحی زیبایی بود. مرد ژاپنی همسرش را با وجود فرزندان طلاق می دهد.

یک مرد مصری هم ۲۵ روز پس از آغاز زندگی مشترک همسرش را به دلیل تفاوت بین آنچه چهره واقعی و آرایش کرده می نامید طلاق داد.

/انتهای متن/

 

درج نظر