دو قلوهایی که هیچگاه از هم جدا نمی شوند+ تصاویر

تولد دوقلو استرلیایی که 11 هفته زودتر از موعد به دنیا آمده اند به علت ویژگی خاص رسانه ای شدند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران، این دوقلو استرالیایی 11 هفته زودتر به دنیا آمده‌اند و بعد از به دنیا آمدن دست یکدیگر را در آغوش پدر محکم در دست گرفته بودند و این می‌تواند به والدینی که نوزادان آن‌ها نارس به دنیا می‌آید امید دهد.

به این علت که این دوقلو چند هفته زودتر به دنیا آمده‌اند در حال حاضر در مرکز پزشکی موناشدر ملبورن تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته‌اند. هنگام تولد وزن این دوقلو کمتر از 1کیلوگرم بود و این کمی نگران‌کننده بود.

دو قلوهایی که هیچگاه از هم جدا نمی شوند+ تصاویر

در حال حاضر، این دوقلو در سلامت کامل به سر می‌برند. نام این دوقلوی زیبا کریستیان و کریستیانا است. آن‌ها به طور مرتب به دوقلوهای خود در بیمارستان سر می‌زنند و روزشماری می‌کنند تا آن‌ها را به خانه بیاورند.

در زمان تولدشان مادر آن‌ها تصاویر زیبا و خارق‌العاده‌ای را از آن‌ها منتشر کرد. علاوه بر این، تصاویری از این دوقلو منتشر شده است که روی سینه پدرشان دست یکدیگر را در دست گرفته‌اند.

دو قلوهایی که هیچگاه از هم جدا نمی شوند+ تصاویر

این دوقلو به این علت که دست هم را در آغوش پدر در دست گرفته‌اند طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. تصاویر منترشده از آن‌ها 11.7 میلیون بازدیدکننده داشته است.

پدر و مادر این دوقلو در مورد منتشر کردن تصاویر متفاوت دوقلو خود گفته‌اند که دیدن دوقلوها به همراه لوله‌هایی که به آن‌ها وصل است در ابتدا بسیار نگران‌کننده بود اما آن‌ها زود به دنیا آمده‌اند و این امر کاملا طبیعی است و باید منتظر بمانیم.

والدین این دوقلو با انتشار تصاویر نوزادان دوقلو نارس خود به پدران و مادران دیگر که صاحب نوزادان دوقلو هستند امید دادند و سعی کردند نگرانی را از آن‌ها دور کنند.

دو قلوهایی که هیچگاه از هم جدا نمی شوند+ تصاویر

/انتهای متن/

درج نظر