دختر نابغه فيزيک به يک سارق بانک تبديل شده است

خانم کريستال ليتل دستيار مدير دانشگاه کنتاکي است و اين روزها به اتهام سرقت در دادگاه و بازداشتگاه حضور دارد. پليس بعد از بازداشت او به اتهام سرقت از يک بانک نزديک دانشگاه متوجه شباهت مشخصات وي با يک سارق زنجيره اي بانک شد که در سال 2010 فعاليت ميکرد و تصاويري از وي در دست پليس موجود بود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ميزان، اين سارق در آن سال از 3 بانک سرقت کرده بود اما پليس موفق نشده بود او را دستگير کند. يک شاهد مشخصات دقيقي از خودروي سارق بانکها در اختيار پليس قرار داده بود که با خودروي ليتل کاملا مطابقت دارد. گفته شده است حقوق ساليانه اين خانم حدود 3 هزار دلار است اما او مشکلات زياد اقتصادي و خانوادگي دارد که احتمالا عامل اصلي انگيزه وي براي سرقت است.

مدير دانشگاهي که وي در آن شاغل است در اين رابطه ميگويد که حتي يک ميليون سال ديگر من باور نميکنم که او درگير چنين ماجرايي باشد. او ميتوانست در مورد مشکلاتش با دوستانش صحبت کند و از آنان درخواست کمک نمايد.

او سالهاست خانواده اش را در شرايط سخت حمايت ميکند و اين واقعا دردناک است که انسان مهرباني چون او درگير مسئله اي به اين بزرگي باشد.

اين دختر در سال 2006 به عنوان نابغه فيزيک از دانشگاه فارغ التحصيل شد و به قدري با استعداد و باهوش بود که خيلي زود توانست پله هاي ترقي را طي کرده و به دستياري مدير دانشگاه برسد اما امروز اين نابغه در انتظار راي دادگاه است و شايد تا مدتها پشت ميله هاي زندان بماند.

/انتهای متن/

درج نظر