دختری که بخاطر پدرش گاو می شود +عکس

نوجوانی 15 ساله اهل ایالت آنهویی چین چند ماه است لباس گاو می‌پوشد تا هزینه درمان پدر فلجش را تامین کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از موبنا، هائو دانگ دانگ ۱۵ ساله اهل ایالت آنهویی چین که از کسب هزینه درمان پدر بیمار خود ناامید شده بود، ۳ ماه است که لباس گاو می‌پوشد و به ازای ۵ یوآن روی کمر خود به مردم سواری می‌دهد. با این‌حال مردم محلی هِفی او را به کلاه‌برداری متهم کرده‌اند.

اما خبرنگارن به خانه وی رفتند و عکس‌هایی از او در کنار پدر فلجش انداختند و مشخص شد که وی تمام این مدت حقیقت را می‌گفته است. هائو می‌گوید: پدرم هرماه برای مداوای پزشکی به ۵۰۰۰ یوآن نیاز دارد. خواهر و برادرم هم باید به مدرسه بروند. کارت شناسایی مخصوص کار هم ندارم بنابراین مجبورم گدایی کنم ولی برای اینکه مردم حرفم را باور کنند گاهی پدرم را با خودم می‌آورم. بااین‌حال همیشه بسیار تحقیرشد می شوم و آزار می‌بینم.

پدر این نوجوان سابقاً کشاورز بود اما در پی صدمه‌ای که به کمرش وارد شد از سال ۲۰۰۰ به شهر نقل‌مکان کرد تا مغازه‌ای راه بیندازد. سال ۲۰۱۴ به همراه همسرش به یک مغازه موبایل فروشی رفت که حراجی زده بود، اما در ازدحام مغازه با یکی از کارکنان درگیر شد که در طی آن ستون فقراتش دچار شکستگی شد و کمرش آسیب بسیار زیادی دید. سه ماه پیش که مادر خانواده زیر فشارهای شدید دوام نیاورد، خانه را ترک کرد و از آن زمان هائو به‌عنوان بزرگ‌ترین فرزند خانواده سرپرستی پدر و دو خواهر کوچکش را بر دوش می‌کشد.

دختری که بخاطر پدرش گاو می شود +عکس

دختری که بخاطر پدرش گاو می شود +عکس

دختری که بخاطر پدرش گاو می شود +عکس

دختری که بخاطر پدرش گاو می شود +عکس

/انتهای متن/

درج نظر