خوشا به حال ما همسران شهدای مدافع حرم

در آستانه نوروز سال 95 جمعی از همسران شهدای حرم با هم، دلنوشته ای زیبا برای مقام معظم رهبری تهیه کردند که همسر شهید قدیر سرلک آن را فرستاد؛ دل نوشته ای که مباهات و صبوری و رشادت در آن موج می زند؛ نوشته ای از همسران شهیدان محمدحسین مرادی، قدیرسرلک،روح الله قربانی،هادی جعفری، امیرسیاوشی و امین کریمی.

0

بسم رب الشهدا والصدیقین

یامقلب القلوب والابصار

یامدبر اللیل والنهار

یامحول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

این بار قلم را در دست می گیریم واستوار می نویسیم:

در آغاز، بهار طبیعت رابه پیشگاه قطب عالم امکان مهدی صاحب الزمان(عج)که خود علت تمام نو شدن هاست تبریک عرض کرده وازخداوند طلب نو شدن جهان را با فرج مهدی فاطمه(س)خواستاریم.

یابقیه الله سال نو برای ماآن سالی است که شما بیایی و سرسبزی ونشاط ما زمانی تداوم می یابد وبهار همیشگی می شود که شما ظهورت تجلی یابد.

وتبریک عرض می کنیم محضر نائب برحق امام زمان(عج) امام خامنه ای بهار طبیعت را واز خداوند سلامتی وطول عمر ایشان راخواستاریم.

سال جدید راخدمت مردم خوب سرزمین مان تبریک می گوییم وسالی پر خیر وبرکت را برای همه آرزومندیم.

ماهمسران شهدای مدافع سال جدید را این گونه آغاز می کنیم که بهترین های زندگی مان به ظاهر درکنارمان نیستند وبدون آنها باید شاهد نو شدن سال جدید باشیم.

همسران ماصدای هل من ناصر ینصرنی حسین(ع)را شنیدند و برای دفاع از حرم زینب (س)وارد صحنه عمل شدند ومردانه ازحریم دختر علی (ع) دفاع کردند.

دراین دنیای وانفسای امروزی انسان هایی ازخود گذشته پیدا شده اند که همه ی جوانی خود راصرف پاسداری از دین شان کنند وبرای خدا به میدان های نبرد بروند و پابه پای هم ازحریم ولایت دفاع کنند.

ما همسران به خود می بالیم که در رسیدن عزیزان مان به آرمان های بلندشان لحظه به لحظه همراه شان بودیم وبخاطر خدا راهی جهادشان کردیم تا سهمی در جهادشان داشته باشیم.

مااز ابتدای زندگی باهم عهد بستیم که در رسیدن به آرزوهای مان یکدیگر را یاری کنیم وخوشا به حال ما که اینچنین افرادی در دنیا همسر وهمنشین مابودند وبه گفته رهبر عزیزمان شهدای مدافع در زمان حیات خود ازاولیاء الله هستند.

سعادتی از این بزرگتر برای ما وجود ندارد وما در زندگی خود معنای کامل خوشبختی و عاقبت بخیری را چشیده ایم.

اما درزمان حال وظیفه ی سنگینی بر دوش ما هست که راه زینب گونه ی خود رابرای ادامه دادن اهداف همسران مان در پیش بگیریم ومحکم  از دلاوری ها از ایمان و تقوای همسرانمان برای همه بگوییم،بگوییم تاهمه بدانند چه شیرمردانی راایران اسلامی به لطف حضور رهبرمان سید علی دارد.

همسران ما بهترین راه رابرای لقاءالله برگزیدند ودر جهاد فی سبیل الله مردانه چشم بر روی تمایلات وآرزوهای شان بستند، دلتنگی ما برای این چنین افراد غیرقابل وصف است وهیچ کس نخواهد فهمید.

بی بی جان، ما همسران شهدا، همچون رباب ازهمه چیزمان برای شما بی منت و برای ادای دین گذشتیم تا نگذاریم یک آجر ازحریم تان کم گردد ومطمئن باشید دیگر دختر علی واهل بیتش را تنها نخواهیم گذاشت.

ماهمه ی دلخوشی مان به این است که صدای مظلومان عالم رابه همراه همسران غیرتمندمان شنیدیم ودر این عدالت جویی آنها هیچ اجری بالاتر ازشهادت نبود. به واقع می گوییم اگر همسران مان با آن همه تقوا و پشتکار باشهادت از این دنیا نمی رفتند، هیچ گاه نمی توانستیم خودمان را راضی کنیم.

به لطف خدا وحرمت خون شهیدانمان ما آگاه تر و آماده تر وراضی به رضای خدا محکم ایستاده ایم. دشمن در همه جا بداند وببیند که ما فرزندان نسل های بعدی انقلاب دراوج جوانی وخوشی با جاودانه شدن همسران مان نه خم به ابرو آورده ایم ونه کمر خم کرده ایم. ما را بکشید ما آگاه تر می شویم ما هنوز هم آماده ایم واگر لحظه ای احساس خطر نسبت به حریم اهل بیت مان کنیم و رهبرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) حکم جهاد دهد هنوز هم داریم، پدران مان و برادران مان را که فدایی راه اهل بیت کنیم وخانه های بدون مرد راهمچون خیمه های بدون مرد عصر عاشورا تحمل می کنیم ولی اجازه نمی دهیم دست تان به حرم های اهل بیت مان برسد.

شهیدان ما درراه خداجهاد اکبر کردند و از جان خود گذشتند وحال نوبت ماست که باصبر کردن خود که بسی سخت تر است از جهاد اکبر، همچون آنها راضی به رضای خدا باشیم ودر این راه استقامت کنیم باوجود اینکه ما آگاهانه همسران مان را در این وادی همراهی کردیم.

رهبر عزیزم، ما همه ی امیدمان بعد از خدا به حضور و نفس های شماست، خداوند به شما توفیقات روزافزون عنایت کند و ان شاءالله خودتان پرچم جمهوری اسلامی را بدست حضرت حجت بدهید.

ما همسران شهدا گوش به فرمان شما هستیم واگر حکم جهاد به ما بدهید خودمان وارد صحنه خواهیم شد وهمچون همسران مان در عرصه می آییم برای ما دعا بفرمایید که سخت محتاج دعای شماییم…

همسران آسمانی مان! ان شاءالله به حق حضرت زهرا (س) همگی تان که شجاعانه برای پایداری اسلام مبارزه کردید، هم نشین امام حسین باشید. برای ما دعا کنید ومنتظرمان بمانید.

یا علی

برسد به دست رهبرمان

ارسالی توسط همسر شهید قدیرسرلک

/انتهای متن/

 

 

درج نظر