خواهران به هم چسبیده 10 ماهه به سلامت از هم جدا شدند+تصاویر

پزشکان و جراحان بیمارستانی در تگزاس توانستند با موفقیت دو خواهر 10 ماهه که به هم چسبیده بودند در یک عمل 15 ساعت از هم جدا کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پزشکان و جراحان بیمارستانی در تگزاس توانستند با موفقیت دو خواهر 10 ماهه که به هم چسبیده بودند در یک عمل 15 ساعت از هم جدا کنند.

در این نوع بیماری که بسیار کمیاب باعث چسبیدن این نوزادان از قسمت تحتانی آن‌ها شده‌است.

این کودکان که از قسمت لگن خاصره به هم چسبیده بودند از ساعت‌ها پس از به دنیا آمدن تحت نظر پزشک بودند و گروهی از متخصصان ماه‌ها در حال کار بودند تا برای عمل این دو کودک آماده شوند.

کودکان به هم چسبیده به سلامت از هم جدا شده‌اند/ 3 قلوها در سلامت کامل هستند

کودکان به هم چسبیده به سلامت از هم جدا شده‌اند/ 3 قلوها در سلامت کامل هستندبه گفته جراحان حال این دو کودک مساعد است و روز به روز بهتر می‌شود. اما همانطور که رشد می‌کنند به عمل‌های دیگری هم نیاز دارند.

البته این کودکان 3 قلو بودند که تنها 2 تا از آن‌ها به هم چسبیده بودند و حال دیگری کاملا خوب است. پدر و مادر این کودکان در 3 ماه بارداری متوجه شدند که قرار است 3 فرزند داشته باشند که 2 تای آن‌ها به هم چسبیده‌اند.

کودکان به هم چسبیده به سلامت از هم جدا شده‌اند/ 3 قلوها در سلامت کامل هستند

کودکان به هم چسبیده به سلامت از هم جدا شده‌اند/ 3 قلوها در سلامت کامل هستنداز هر 50 میلیون بارداری تنها 1 بارداری ممکن است فرزندان 3 قلو به دنیا بیایند که 2 تای آن‌ها هم به هم چسبیده باشند.

کودکان به هم چسبیده به سلامت از هم جدا شده‌اند/ 3 قلوها در سلامت کامل هستند

کودکان به هم چسبیده به سلامت از هم جدا شده‌اند/ 3 قلوها در سلامت کامل هستند/انتهای متن/

درج نظر