خط نفود در انتخابات مجلس مشاهده می‌شود

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه دشمنان اسلام برای جایگاه مجلس برنامه دارند، گفت: امروز خط نفوذی که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار داده اند را در انتخابات مجلس مشاهده می کنیم.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، زهره الهیان کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان در همایش بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز یکشنبه در مسجد جامع بقیه الله برگزار شد، اظهار کرد: امروز نوبت ما بانوان است که با حضور و مشارکت خود در عرصه سیاسی این پیام را به مقام معظم رهبری داشته باشیم که گوش به فرمان ایشان هستیم و آماده ایم تا یک «نه» بزرگ به دشمنان بگوییم.

همایش بانوان اصولگرا

وی افزود: دشمنان با برنامه ریزی تلاش دارند از برخی طیف ها و شخصیت ها حمایت کنند زیرا امیدوار هستند که برخی جریان ها و شخصیت ها اهداف آنها را در مجلس آینده دنبال کنند.

الهیان تاکید کرد: امروز بی بی سی سعی می کند یک طیف خاصی به مجلس دهم راه یابد اما پاسخ ملت به آنها یک «نه» بزرگ است زیرا مردم ایران با بصیرت خود جلوی توطئه افکنی ها را خواهد گرفت.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه امروز خط نفوذی که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار داده اند را در انتخابات مجلس مشاهده می کنیم، گفت: دشمنان اسلام برای جایگاه مجلس شورای اسلامی برنامه دارند و تلاش می کنند با برنامه ریزی و ورود عناصر غرب گرا به مجلس آینده جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی برای خود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره در برهه های حساس توانسته است این پیام را به دشمنان بدهد که هرگز نخواهد گذاشت تفکر امام (ره) و مقام معظم رهبری به تاریخ بپیوندد زیرا این تفکر، تفکری زنده و پویا است.

الهیان با تاکید بر اینکه امروز زنان جامعه ما در عرصه های مختلف تاثیرگذار هستند، خاطرنشان کرد: همواره زنان در ایران اسلامی به واسطه احساس مسئولیت خود، خانواده را پای کار انقلاب همراه کرده اند.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان در پایان تاکید کرد: در انتخابات پیش رو خواهیم توانست که مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشیم؛ مشارکتی که ناامید کننده دشمنان و دفع کننده توطئه علیه ایران اسلامی است.

/انتهای متن/

درج نظر