خستگی عامل اصلی شکست‌ برابر روسیه

سرمربی تیم فوتسال بانوان ایران گفت: با وجود داوری نادرست در بازی برابر روسیه و همچنین ضعف‌هایی که در دقایقی از بازی داشتیم باید بگویم که خستگی بازیکنان ناشی از حضور بازیکنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا عامل اصلی شکست‌مان برابر روسیه بود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، فروزان سلیمانی بعد از شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه در دیدار تدارکاتی گفت: ما بازی را بسیار خوب شروع کردیم و برای نخستین بار بود که در برابر روس‌ها به خوبی پرس کردیم ولی متاسفانه نیمه اول روی دو اشتباه بد گل خوردیم در حالی که تمام بازی دست ما بود. به نظرم داور هم بازی را خراب کرد. من نمی‌گویم که او به نفع روس‌ها سوت زد اما بازی دوستانه است و دادن کارت زرد در همان دقایق نخست بازی به بازیکن تیم حریف درست نبود و من نمی‌توانم این موضوع را هضم کنم. انتظار دارم در بازی فردا با وجود اینکه بچه‌ها امروز انرژی زیادی را گذاشتند بهتر ظاهر شویم.

او با تاکید بر اینکه خستگی بازیکنان یکی از مهم‌ترین عوامل شکست برابر روسیه بود، اظهار کرد: ما از مسابقه‌های قهرمانی آسیا بازگشتیم و به همین دلیل خستگی به بازیکنان فشار آورد و نتوانستیم امروز به نتیجه بهتری برسیم. اختلاف ایران و روسیه این تعداد گل نیست ولی من قبول دارم که در بازی امروز یک سری ضعف‌ها داشتیم. من نمی‌خواهم خیلی درباره داوری این مسابقه صحبت کنم و باخت را گردن داور بیندازم.اما باز هم تاکید می‌کنم که در بازی امروز در بعضی دقایق ضعف‌هایی داشتیم که علت بسیاری از آن‌ها خستگی بازیکنان بود.

سلیمانی درباره بازی تدارکاتی دوم ایران برابر روسیه نیز گفت: با وجود اینکه بچه‌ها امروز خسته شدند اما باید ریکاوری درستی را انجام دهیم تا در بازی فردا که قطعا بازی سخت‌تری خواهد بود، بهتر بازی کنیم و نتیجه مطلوبی هم بگیریم. باید به تیم روسیه هم تبریک بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما نیمه اول و حتی در کل بازی ما از آن‌ها سرتر بودیم.

سلیمانی در پایان درباره ابهام در اعزام تیم ملی فوتسال بانوان ایران به جام جهانی کوچک که در گواتمالا برگزار می‌شود تصریح کرد: این دو دیدار برابر روسیه بازی تدارکاتی خوبی برای جام جهانی کوچک است. من بسیار امیدوارم که ما به این رقابت‌ها اعزام شویم. من مربی هستم و هرآنچه که فدراسیون بگوید انجام می‌دهم. اگر نظر فدراسیون روی اعزام به گواتمالا باشد قبول می‌کنم و در غیر این صورت به کارم ادامه می‌دهم.

/انتهای متن/

درج نظر