خبر حضور بانوان در بازي صباي قم و نساجي مازندارن صحت ندارد

به گزارش به دخت به نقل از مهرخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش قم، جوابيه روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان قم درخصوص انتشار تصوير حضور زنان در ورزشگاه شهيد حيدريان قم به شرح ذیل است:

0

در برخي از خبرگزاري هاي معتبر کشور مطلبي با عنوان ذيل چاپ شده است:

براي اولين بار در ايران در بازي صباي قم- نساجي مازندران درهاي ورزشگاه حيدريان قم به روي زنان باز شد.

به گزارش خبر گزاري (تعدادي از خبرگزاري ها معتبر) تصويري از اين حضور را مصطفي معراجي ثبت کرده و بسياري از سايت هاي خبري آن را منتشر کرده اند.

در تشريح اين خبر بايد گفت بازي صباي قم – نساجي مازندران در تاريخ 27/11/93 در ورزشگاه شهيد حيدريان برگزار شده و عکس منتشر شده مربوط به آموزش فوتبال تيم هاي نونهالان صبا مي باشد که انتظارخانواده هاي محترم را جهت همراهي فرزندانشان به نمايش گذاشته است.

لازم به توضيح است که ورزشگاه شهيد حيدريان قلب ورزش استان مي باشد و روزانه پذيراي جمع کثيري از ورزشکاران (آقا و بانو) در رشته هاي مختلف ورزشي مي باشد که با يک زمان بندي مناسب امکان استفاده همگان را مهيا مي سازد و عکس منتشر شده گوياي اين واقعيت است.

اما اينکه چرا برخي از خبرگزاري ها اجازه انتشار چنين مطالبي غير واقعي را به خود مي دهند و به جاي فرهنگ سازي ورزش در تمامي رشته ها ، سنين و جنسيت هاي مختلف به اغتشاش اذهان عمومي مي پردازند، جاي سوال دارد؟

روابط عمومي اداره کل ورزش وجوانان استان قم ضمن ابراز تاسف از انتشار اين گونه اخبار نادرست از تمامي رسانه هاي که يار و ياور اداره کل وزش و جوانان در جهت فرهنگ سازي ورزش در جامعه هستند تقدير و تشکر مي نمايد.

/انتهای متن/

درج نظر