حافظ ایرانی 9 ساله کتاب الهی در مسکو برنامه قرآنی اجرا کرد

حنانه خلفی نابغه قرآنی 9 ساله و حافظ کل کتاب آیات الهی در حضور جمع زیادی از ایرانیان و همچنین شماری از مسلمانان مقیم مسکو در مرکز اسلامی این شهر برنامه های قرآنی اجرا کرد.

0

 حنانه خلفی نابغه قرآنی 9 ساله و حافظ کل کتاب آیات الهی در حضور جمع زیادی از ایرانیان و همچنین شماری از مسلمانان مقیم مسکو در مرکز اسلامی این شهر برنامه های قرآنی اجرا کرد.حافظ ایرانی 9 ساله کتاب الهی در مسکو برنامه قرآنی اجرا کرد
به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، این برنامه در چارچوب سفر هیات قرآنی به روسیه با حضور خلفی و همچنین علی خشنود قاری ممتاز بین المللی به مناسبت عید سعید فطر برگزار شد.


در نشست انس با قرآن در مرکز اسلامی مسکو که زنان و مردان حضور داشتند، حافظ خردسال قرآن افزون بر پاسخ به پرسش های شرکت کنندگان در زمینه های مختلف قرآنی و دینی، برنامه اسماء الحسنی را با خشنود اجرا کرد.
این مراسم با تلاوت آیات قرآن کریم از سوی قاری ممتاز بین المللی ایران پایان یافت.
هیات قرآنی ایران همچنین در چارچوب این سفر با حضور در مسجد جامع مسکو در جمع نمازگزاران اهل سنت و شیعه به پرسش های روحانیون اهل سنت پاسخ داد که درستی، جامعیت و اعتبار کامل آن مورد توجه قرار گرفت.


برنامه های چند روزه قرآنی خشنود و خلفی در روسیه و جمهوری داغستان با استقبال گسترده دانش آموزی، مردمی، نمازگزاران و طلاب قرار گرفت.
حضور در حسینیه سازمان دینی شیعیان مسکو در جمع روحانیون، طلاب و قرآن آموزان، شرکت در نشست موسسه زنان مسلمان داغستان و همچنین در جمع دانش آموزان دختر رشته قرآن دربند و مسجد جامع این شهر، مسجد مخاچ قلعه پایتخت داغستان و همنشینی عصری با قرآن در مسجد کیزلار از جمله برنامه های هیات قرآنی ایران در سفر به روسیه بود.
حنانه خلفی دارنده رتبه اول حفظ سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از چهار سالگی فراگیری را آغاز کرده، صاحب اثر تلاوت ترتیل کل قرآن است.
وی صوت و تجوید قرآن کریم را نزد اساتید مختلفی از جمله اخوان، بحرالعلوم و سبزعلی آموخته و به شیوه استاد منشاوی تلاوت می کند.

/انتهای متن/

درج نظر