جمعیت بانوان فرهیخته پشتیبان معاونت امور زنان و خانواده است

معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور افراد از تخصص‌های مختلف در جمعیت بانوان فرهیخته گفت: این جمعیت می‌تواند پشتیبان دولت و معاونت امور زنان و خانواده فعالیت کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد در دومین نشست روسای جمعیت بانوان فرهیخته با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اتحاد بین دولت و ملت در هیچ حالتی نباید از بین برود، افزود: در سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کنیم دولت را به وسیله ایجاد شبکه‌ها و تبلیغات حمایت کنیم تا دولت به اهداف نظام برسد.
وی ادامه داد: جمعیت بانوان فرهیخته از بانوان با تخصص‌های مختلف که دغدغه فرهنگی دارند، تشکیل شده است و این جمعیت گرد هم آمده‌اند تا با کار فرهنگی، اندیشه‌های انقلاب اسلامی را پیش ببرند و جمعیت بانوان با هدف فعالیت در عرصه‌های فرهنگی ایجاد شده است.
معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور ۳۰ تا ۵۰ نفر از بانوان متخصص و بالغ بر هزار نفر از بانوان در شبکه‌های این جمعیت، گفت: در هر استان یک مجمع از جمعیت بانوان فرهیخته فعالیت می‌کنند که این اعضا دارای کرسی‌های تدریس در حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و صاحبان کتاب و مقالات هستند که وجه مشترک آنها در کنار تخصص‌های مختلف کار فرهنگی است.
روحانی‌نژاد تاکید کرد: بر اساس اساسنامه و مجوز ارائه شده به این جمعیت، اعضای جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه زنان و خانواده فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و از این پتانسیل برخوردارند که بتوانند از دولت به طور کلی و از معاونت امور زنان و خانواده به طور خاص پشتیبانی کنند.

/انتهای متن/

درج نظر