جشن ازدواج یک‌هزار زوج مازندرانی برگزار شد

به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) یک‌هزار زوج جوان مازندرانی با حمایت یکی از موسسات خیریه کشور، زندگی مشترک خود را آغاز کردند

0

شنبه شب ورزشگاه شهید متقی ساری علاوه بر جشن ازدواج یک‌هزار زوج مازندرانی، شاهد حضور مسئولان، هنرمندان و شهروندان ساروی به‌ویژه جوانان بود که شریک شادی عروس و دامادهای جوان بودند.

محمدباقر نوبخت معاون اول رئیس‌جمهور که برای سفر کاری در مازندران حضور داشت، با همراهی استاندار مازندران و هیئت همراه، در این جشن معنوی شرکت کرد و از سوی رئیس‌جمهور، برای تجهیز جهیزیه این زوج‌های جوان، کمکی را در نظر گرفت.

 

پیشتازی خیران مازندرانی در کمک به هم‌نوعان

استاندار مازندران نیز در سخنانی، از اقدام خوب و انسانی موسسه آبشار عاطفه‌ها قدردانی کرد و گفت: کمک به ترویج و استحکام سنت حسنه ازدواج مورد تاکید بزرگان دین است و اقدام این موسسه خیریه نیز قابل ارزش است.

ربیع فلاح‌جلودار اظهار کرد: خیران مازندرانی در همه زمینه‌ها از کمک به موضوعات اجتماعی گرفته تا فرهنگی و عمرانی، پیشتاز هستند و استان ما از این نظر در رتبه برتر کشور قرار دارد.

وی از حمایت دولت و ایجاد فضای صمیمی برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد گفت و اینکه در استان مازندران نیز سازمان‌های مردم‌نهاد همکاری خوبی را با استانداری دارند و فعالیت‌های خود را به صورت منسجم انجام می‌دهند.

 

 همکاری بیش از 110 هزار نیکوکار با موسسه آبشار عاطفه‌ها در کشور

مدیرعامل موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها نیز با حضور در این مراسم، گفت: برگزاری مراسم ازدواج یک‌هزار زوج مازندرانی اقدام بسیار خوبی بود که با همکاری مسئولان استانی در مازندران انجام شد و باید زمینه‌ای ایجاد شود که مشابه این مراسم در همه کشور برگزار شود.

محمدجواد فولادی با اعلام اینکه سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها، 230 شعبه دارد، افزود: بیش از 110 هزار نیکوکار با این موسسه در سراسر کشور همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سازمان زمینه تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان را در سال‌های متمادی فراهم کرده است، گفت: تهیه سبد کالا، ایجاد اشتغال، کمک به مسئولان در مواقع بحران و تامین سبد کالا از اقدامات بسیار موثری است که در این نهاد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در سال 93، به همت موسسه آبشار عاطفه‌ها، بیش از چهار هزار نفر در کشور از خدمات حمایتی این نهاد برای ایجاد اشتغال بهره‌مند و از سبد حمایتی دولت خارج شدند.

فولادی با بیان اینکه برای توسعه فعالیت این سازمان در سایر نقاط کشور نیاز به حمایت مادی و معنوی دولت داریم، تصریح کرد: استانداری مازندران برای اجرای این مراسم اقدامات مناسبی را انجام داده است و دولت باید از سایر استانداران نیز بخواهد که زمینه ازدواج زوج‌های جوان را در دیگر نقاط کشور فراهم کنند.

مدیرعامل سازمان ملی آبشار عاطفه‌ها در پایان گفت: در سال 93، تامین جهیزیه 5 هزار زوج جوان در این نهاد انجام شد و با حمایت خیران این نهاد، تامین جهیزیه هشت هزار نفر در برنامه کاری قرار گرفت.

به گزارش فارس، مراسم ازدواج یک‌هزار زوج مازندرانی به همراه برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع و با دعوت عمومی در ورزشگاه شهیدمتقی ساری برگزار شد.

/انتهای متن/

درج نظر