جریمه و محرومیت برای دروازه بان تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان کشور همراه با حواشی زیادی در دیدار تیم های ملی حفاری اهواز و دانشگاه آزاد بود که در نهایت با محرومیت دو هفته ای و جریمه نقدی دروازه بان تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا از فدراسیون فوتبال، با توجه به اینکه «فرزانه توسلی» دروازه بان تیم دانشگاه آزاد پس از پایان دیدار تیم های دانشگاه آزاد و ملی حفاری اهواز به داوران مسابقه اهانت و اعتراض کرده است، وی طبق بند 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین کمیته انضباطی فدراسیون با رای قطعی تیم دانشگاه آزاد را نیز به دلیل اعتراض کادر فنی تیم به نحوه قضاوت و رفتار غیر ورزشی از دقیقه10 تا انتهای بازی، محکوم به پرداخت 15 میلیون ریال جریمه نقدی کرد.
تیم ملی حفاری به دلیل اعتراض دسته جمعی به نحوه قضاوت از دقیقه10 تا انتهای بازی طبق ماده 57 آیین نامه انضباطی باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
براساس این گزارش، در مسابقه تیم های دختران کویر کرمان و پالایش نفت آبادان در جریان هفته هشتم لیگ برتر، از سوی مربی تیم دختران کویر کرمان تخلفاتی شامل اعتراض مکرر و اهانت به داور و بیرون کشیدن تیم خود که موجب بروز وقفه در ادامه بازی شد که منجر به اخراج وی از سوی داور از در ادامه مسابقه شد، که این مربی از دو هفته همراهی تیم در رقابت ها محروم شد.
مربی تیم دختران کویر کرمان همچنین به پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.
هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان هم اکنون در شهرهای مختلف ایران در حال برگزاری است.

/انتهای متن/

درج نظر