توانمندی‌‌های صنایع دستی بانوان در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل معرفی می‌شود

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: صنایع دستی بانوان فعال استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های بانوان واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل معرفی می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم،علیرضا دباغ عبداللهی پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستایی اردبیل اظهار داشت: توانمندی بانوان فعال صنایع دستی استان از جمله تراش سنگ‌های نیمه قیمتی و تولیدات چرمی دست‌دوز شهرستان مشگین‌شهر و اردبیل در قالب چهار غرفه در نمایشگاه توانمندی‌های بانوان اردبیل به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: در کنار این غرفه‌ها توانمندی‌های بانوان فعال سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نظیر ادارات کل آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، فرمانداری، کانون مساجد، هلال احمر استان و برخی نهادهای دیگر نیز در این مکان به نمایش گذاشته شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: این قابلیت‌ها و قوانمندی‌ها در قالب 115 غرفه با هدف معرفی قابلیت‌ها و فعالیت‌های سازنده بانوان استان در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل به نمایش گذاشته شده است.

دباغ عبداللهی گفت: علاقمندان می‌توانند تا 15 اردیبهشت‌ماه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 10 شب از این نمایشگاه دیدن کنند و با توانمندی‌های بانوان استان در عرصه صنایع دستی آشنا شوند که این امر می‌تواند عاملی برای بازاریابی محصولات تولیدی بانوان استان نیز باشد.

/انتهای متن/

درج نظر