تقدیر از بانوی قرآن پژوه

مراسم نکوداشت «منیر گرجی» تنها نماینده زن در مجلس خبرگان قانون اساسی و افتتاح نخستین کتابخانه تخصصی زنان از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، مشاور امور ایثارگران معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مراسم نکوداشت و تجلیل و تکریم از استاد فرزانه «منیر گرجی» بانوی قرآن پژوه برگزار مي شود.

نرگس کریمی افزود: معاونت امور زنان و خانواده معاونت ریاست جمهوری در نظر دارد در آستانه روز معلم با همکاری مشارکت کتابخانه ملی ایران مراسم نکوداشت این بانوی اندیشمند و قرآن پژوه و تنها نماینده زن در مجلس قانون اساسی خبرگان را با جمعی از فرهیختگان قرآن پژوهان فرهنگیان و فعالان بزرگ و سرافراز و افتخار آفرین جامعه زنان و ایران اسلامی برگزار کند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش ارتقای سطح آگاهی، بینش و نگرش جامعه نسبت به ارج نهادن و پاسداشت زنان ارزشمند، فرهیخته و معرفی آنان به نسل امروزی است.
مشاور ایثارگران معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری اضافه کرد: انتظار می رود با همیاری و همکاری دستگاه های ذی ربط و سازمان های مردم نهاد این طرح به شکل ملی و سازمان یافته با شناسایی زنان پیشکسوت فرهنگ ساز و افتخار آفرین عرصه های مختلف در سراسر کشور به اجرا درآید.
کریمی افزود: در این برنامه از سردیس سرکار خانم منیر گرجی رونمایی و سپس آن را در موزه کتابخانه ملی نصب خواهد شد و در ادامه نماهنگی که بیان گر سیری در تاریخ زندگی سیاسی اجتماعی فرهنگی سركار خانم گرجی است، به نمایش در خواهد آمد. در بخش دوم هم برنامه نشست علمی تخصصی با موضوع زن در قرآن با حضور اساتید و صاحبنظران برگزار مي شود.
وی افزود : در این همایش کتابخانه تخصصی زنان با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رياست جمهوری و صالحی امیری، رییس کتابخانه ملی افتتاح خواهد شد. اين مراسم دوشنبه ٣٠ فروردين از ساعت ٩ صبح تا ١٢ ظهر در سالن حكمت كتابخانه ملي برگزار می شود.

/انتهای متن/

درج نظر