ترامپ با زنان بانفوذ مشکل دارد

تد کروز طی مصاحبه ای به خانم مگین کلی گفت: دونالد ترامپ با زنان بانفوذ مشکل دارد.

0

هفته گذشته ، مگین کلی گزارشگر بخش خبری فاکس نیوز به سناتور تگزاس در مرکز مزونیک مدیسون ملحق شد؛ جایی  در نزدیکی پایتخت ایالت و محلی که تد کروز پایداری، زیرکی و زیبایی همسرش را تحسین می کرد هنگامی که مواضع دونالد ترامپ را به دلیل داشتن مشکل با خانم های پرنفوذ متهم می کرد.

بر اساس آخرین رأی گیری ها، اکثریت زنان رای دهنده  واجد شرایط ، نگرشی منفی نسبت به دونالد ترامپ دارند.

علت این امر احتمالا اموری در طول انتخابات عمومی است که دونالد ترامپ در برابر هیلاری کلینتون پیشتاز دموکرات خود انجام می دهد.

کلی که دشمنی دیرینه و آشکار با ترامپ دارد، از کروز خواست تا اخبار متعددی که در طول چند هفته گذشته منتشر شده را جمع آوری کند.

مخصوصا مشاجره های کروز با ترامپ در موردهمسران شان و مقاله ملی انکوایرر است که کروز را به دلیل داشتن پنج رابطه عشقی سری در مدت زمان زندگی مشترکش متهم می کند.

کروز گفت: من همیشه نسبت به همسرم وفادار بوده ام و عاشق همسرم هستم. او بهترین دوست من در این دنیاست . و این اتهام وصله ای ناجور و بسیارنازل است که کمپین ترامپ درگیر آن شده است.

در ضمن کروز اذعان کرد که  کمپین ترامپ ارزش و جربزه لیاقت گفتگو کردن را ندارد.

کروز به کلی گفت: راجر استون مشاور اسبق سیاسی ترامپ و یار وفادار اوست. کلی به سرعت اشاره کرد که استون و ترامپ رسما در ماه آگوست راه های خود را از یکدیگر جدا کردند. اما کروز گفت: در حال حاضر استون سگ شکاری این کمپین بوده و در حال دامن زدن و اشاعه دروغ ها و برچسب های ننگ آور است.

کروز گفت همزمان با پیشروی کمپین ترامپ ، دروغ ها، فحاشی ها، حملات لفظی، دشمنی ها و نیز پلیدی ها از جانب دونالد ترامپ ادامه دارد.

کروز می گوید: سوال من آن است چه کسی به این مسائل توجه می کند؟ باید ترامپ را مورد سرزنش و نکوهش قرار داد به دلیل آنکه او پاسخی مناسب و قانع کننده برای مسائل جدی و واقعی که آمریکا با آن مواجه است، ندارد. از جمله این مسائل برداشتن چکمه زور دولت فدرال از شغل های خود، بازگردانیدن کار و شغل به آمریکا، دفاع از قانون اساسی و حقوق و حفاظت از کشور در برابر تروریسم است.

واکنش و پاسخ ترامپ هر زمانی که عصبی می شود، فریاد کشیدن ،نعره زدن، دشنام دادن و توهین به مردم است و این چهره واقعی اوست.

کروز می گوید: مگین باید بدانی که ترامپ با هر کسی به این روش رفتار می کند. زمانی که ترامپ عصبی و ناراحت بوده و یا از چیزی می ترسد، به ملت توهین می کند.

کروز می گوید: من دونالد را خوب می شناسم این رفتار های خشن به او قدرت می دهد و در واقع با تهدید کردن مردم احساس بزرگی و قلدری می کند و مخصوصا چنین به نظر می رسد که ترامپ با زن های قوی و با نفوذ مشکل دارد و من علت این امر را نمی دانم.

کروز اشاره کرد که همسرش هایدی کروز، در پست هایی مهم و بین المللی  به مدت 20 سال کار کرده است و نیز هایدی در طول این سال ها مجبور به کنار آمدن و معامله کردن با افراد قلدری مانند ترامپ بوده است و در واقع وجود ترامپ برای هایدی اهمیتی ندارد.

هایدی کروز با افرادی سرو کار دارد که تصور می کنند آنها می توانند بر سر زنی قوی فریاد بکشند و داد بزنند و زن را رام و اسیر خود کنند.

کروز در ادامه می گوید: اجازه بدهید که همین جا به شما بگویم هایدی کروز ابدا از دونالد ترامپ واهمه و ترسی ندارد. وی گفت که بسیار خرسند بوده و افتخار می کند که دخترانش کارولینا و کاترینا مادرشان را محکم و قوی می بینند و می دانند که مادرشان در مقابل قلدرهایی که به او حمله می کنند، می ایستد.

هنگامی که در طول یک رالی در مرکز لوس آنجلس ترامپ، کروز را به دلیل غیر قابل اعتماد بودن مورد اتهام قرار می دهد، ترامپ خطاب به جمعیت می گوید: نگاهی به افرادی که از تد کروز حمایت می کنند بیندازید! این افراد کنترل و احاطه کامل بر او دارند.آنها خواهند گفت : تدبیر و عجله کن. در مواردی مردم می گویند: زود باش بپر، تد دروغگو. چرا که هیچکس مانند این مرد دروغ نمی گوید.این مرد یک دروغگوست و ما او را تد دروغگو می خوانیم.

مادر کروز، الینور دراف، چهارشنبه گذشته در جشنی که برای زنان بانفوذ در مدیسون برگزار شده بود حاضر شد.

گفتنی است که در این جشن رئیس سابق هولت، پاکارد و کارلی فیورینا نیز شرکت کردند.

/انتهای متن/

درج نظر