تذکر پلیس فرودگاه به مسافران بدحجاب

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به تذکر پلیس به مسافران بدحجاب و همکاری متقابل مردم گفت: خوشبختانه معمولاً مسافران خارجی، نسبت به رعایت حجاب و شئونات کشورمان توجه لازم را دارند و در سال جاری موردی از بی حجابی این افراد مشاهده نشده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از مشرق، سردار حسن مهری، با اشاره به وظیفه پلیس فرودگاه‌ها در موضوع نظارت بر رعایت شئونات اسلامی در فضای فرودگاه‌ها اظهار کرد: همکاران ما در پلیس فرودگاه‌های کشور، در حین گشت‌زنی‌های خود در برخورد با افرادی که خدای ناکرده نسبت به رعایت شئونات اسلامی توجه لازم را نداشته‌ و در اصطلاح حجاب نامتعارفی دارند، تذکرات قانونی را می‌دهند.
 
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: خوشبختانه مسافران هوایی فرودگاه‌های کشور، همکاری خوبی با پلیس فرودگاه‌ها داشته‌اند و تذکرات پلیس در زمینه رعایت شئونات اسلامی و حجاب را جدی می‌گیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به جدی‌گرفتن تذکرات پلیس توسط مسافران و همکاری خوب آن‌ها با پلیس، خوشبختانه هیچگونه مورد خاصی در این حوزه نداشتیم.
 
مهری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پلیس در خصوص رعایت حجاب و شئونات اسلامی، به مسافران و گردشگران خارجی نیز تذکرات لازم را می‌دهد یا خیر گفت: مسافران خارجی در حین اخذ ویزای کشورمان و قبل از ورود به ایران، نسبت به رعایت قانون کشور در موارد مختلف از جمله شئونات اسلامی، توجیه کامل شده و تذکرات لازم برای رعایت حجاب به آن‌ها داده می‌شود.
 
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور تاکید کرد: خوشبختانه معمولاً مسافران خارجی، نسبت به رعایت حجاب و شئونات کشورمان توجه لازم را دارند و در سال جاری هیچ موردی از بی حجابی توسط مسافران خارجی در فرودگاه‌های کشور مشاهده نشده است.

/انتهای متن/

درج نظر