تحرکات فمینیست‌ها در کشور طی ۲ سال اخیر بیشتر شده است

0

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: متأسفانه طی ۲ سال اخیر، تحرکات فمینیست‌ها در کشور بیشتر شده است.
به گزارش به دخت به نقل از فارس، بیست و یکمین جلسه مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت‌های تخصصی بسیج به میزبانی سازمان بسیج جامعه زنان و با حضور معاون روابط عمومی بسیج و مسئول بسیج جامعه زنان برگزار شد.

مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان در این نشست وظایف روابط عمومی‌ها را خطیر دانست و افزود: همه ما مسئولان باید بتوانیم فعالیت خواهران بسیجی را در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و … به سمع و نظر عموم مردم برسانیم که در انعکاس این امر، نقش روابط عمومی بسیج بسیار اثرگذار و مهم می‌باشد.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان در موضوع زنان و خانواده تصریح کرد: متأسفانه طی دو سال قبل، تحرکات فمینیست‌ها در کشور بیشتر شده است تا جایی که متولیان امر در سفر اخیر خود به نیویورک تعهدات زیادی در حوزه زنان به سازمان‌ ملل داده‌اند که این تعهدات در مسایلی همچون تساوی زن و مرد یا اشتغال بیشتر زنان و … می‌باشد که هدف آن تضعیف بنیان خانواده است.

اصلانی در پایان به نقش بسیج جامعه زنان در مقابل این تهاجمات فرهنگی و اجتماعی پرداخت و افزود: به اقرار رسانه‌های غربی به ویژه بی‌بی‌سی رسانه دولتی انگلستان؛ بسیج جامعه زنان اقدامات مؤثری در مقابل هجمه‌های گوناگون کشورهای غربی به زنان انجام داده است.

گفتنی است در این نشست تخصصی، طرح اطلاع‌رسانی بسیج در خصوص نحوه تعامل اقشار و معاونت‌های تخصصی سازمان بسیج مستضعفین با کلیه رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری مورد بحث و بررسی و اعلام‌نظر قرار گرفت.

/انتهای متن/

درج نظر