تبلیغ آرایش انگلیسی در ایران

رویترز با اشاره به وجود تحریمها اعلام کرد: فروشگاههای مستقل در مناطق مرفه نشین در شمال تهران توانستند جدیدترین ساختارهای فصلی محصولات جهانی با برندهای معروف درلوازم آرایشی را دریافت کنند.

0

به گزارشد به دخت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرگزاری رویترز دیشب با پرداختن به این موضوع سعی کرد سالنهای زنجیره ای مراقبت از ناخن و برند های خارجی لوازم آرایشی غربی را معرفی وتبلیغ کند.
به نوشته رویترز برخی از نشانهای تجاری لوکس درحال حاضر ورود مستقیم به ایران را آغاز کرده اند و شاید فرصت مشابهی برای بازار لوازم آرایشی که مرکز مطالعات وابسته به پارلمان ایران آن را بیش از چهار میلیارد دلار در سال برآورد می کند وجود داشته باشد.
رویترز همچنین به مقاومت برخی گروههای محافظه کار در ایران که از ورود هرگونه مظاهر نفوذ فرهنگی غرب نگرانند اشاره کرد و به نقل ازخبرگزاری تسنیم افزود این خبرگزاری هفته گذشته اعلام کرد آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) می تواند از طریق «مژه مصنوعی تقلبی» یا کرمهای نگهداری از پوست از ایرانی ها جاسوسی کند.
این خبرگزاری انگلیسی درباره موانع احتمالی همچنین پیچیدگی مقررات برای فعالیت تجاری و اقدامات بانکی برسر راه برند های خارجی نوشت: این موانع، صاحبان خارجی این صنعت را برای ورود به بازار ایران ترغیب می کند به جای داشتن سالن زیبایی و عرضه محصولاتشون در تهران برای خود، از حق استفاده از نام تجاری شریک داخلی بهره ببرند.
دراین گزارش رویترز به نقل از یک سرمایه گذار خارجی مقیم امارات عربی متحده که بازار لوازم آرایشی درایران را به شدت سود آور خواند نوشت: با این وجود، این سرمایه گذار اماراتی برای استفاده از نام تجاری خود مجوز دریافت کرد ه است.
رویترز با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران نوشت: صادرکنندگان لوازم آرایشی تلاش می کنند موانع تحریم را برای ورود به بازار ایران دور بزنند.
ایران که یک دهه است از تحریم های یک جانبه آمریکا و اروپا رنج می برد اما در واردات لوازم آرایشی غربی هیچ مشکل و مانعی نداشته است.
رسانه های غربی با تبلیغات زیاد و تشویش اذهان سعی می کنند لوازم آرایشی تولید ایران را تقلبی و زنان ایرانی را به خرید لوازم آرایشی غربی تشویق کنند.
ایران یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی برند های غربی است و اشتیاق صادرکنندگان لوازم آرایشی غربی برای حضور بیش تر دربازار ایران دردوره پسا برجام تهدیدی دیگر برای اقتصاد ایران به شمار می رود.

/انتهای متن/

درج نظر