تاکید گودرزی بر دلجویی از ساره جوانمردی و سیامند رحمان

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت که به زودی از قهرمانان پارالمپیکی که در مراسم استقبالشان، مدیران ورزش حضور نداشته اند، دلجویی خواهد شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه، توضیح داد که غیبت مدیران ورزش در مراسم استقبال از ساره جوانمردی، سیامند رحمان و دیگر ورزشکاران پارالمپیکی، قصوری غیر عمدی بوده و در اولین فرصت جبران خواهد شد.


ناظمی گفت: شخص وزیر و معاونان او و دیگر مدیران وزارتخانه قدردان زحمات و افتخارآفرینی های قهرمانان پارالمپیکی بوده و هستند. پیش از این هم علاقه و احترام خود به این عزیزان را در برنامه های مختلف از جمله بازدید از اردوهای آماده سازی پیش از پارالمپیک و نیز مراسم بدرقه کاروان نشان داده اند. همین امروز صبح هم دکتر گودرزی از نتایج قهرمانان ما در پارالمپیک ابراز رضایت کردند و گفتند که قدردان این عزیزان هستند.
به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان دستور داده در اولین فرصت از ساره جوانمردی، سیامند رحمان و دیگر قهرمانان ارزنده ای که به تازگی از ریو بازگشته اند، دلجویی شود.

/انتهای متن/

درج نظر