تامین مسکن برای خانواده های دارای دو معلول در آستارا

رئیس اداره بهزیستی آستارا گفت: در راستای تحقق یکی از آرمان های انقلاب اسلامی و با حمایت دولت، خانواده های دارای دو معلول تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان صاحب خانه می شوند.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار ایرنا، نازنین شهبازی روز شنبه در جمع معتمدین و اعضای شورای مشارکت های مردمی اداره بهزیستی آستارا افزود: اجرای برنامه های مختلف بهزیستی در این شهرستان به منظور حمایت از نیازمندان و مددجویان فاقد مسکن، با کمک معتمدین آغاز شده است.
وی اظهار کرد: طرح جهاد مسکن بهزیستی شهرستان آستارا در راستای تحقق یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است و مطابق برنامه ریزی های به عمل آمده، ظرف یک سال آینده مددجویان فاقد مسکن بهزیستی این شهرستان صاحب سرپناه خواهندشد.


وی بیان کرد: به این منظور شناسایی خانواده های دارای دو معلول و بیشتر در آستارا آغاز شده و اداره بهزیستی این شهرستان به آنها در صورت نداشتن مسکن علاوه بر 180 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، 180 میلیون ریال تسهیلات دیگر نیز با نرخ سود پایین برای خانه دارشدن آنها اعطا می کند.
شهبازی ادامه داد: اداره بهزیستی آستارا با مشارکت فرمانداری، بخشداری ها و دهیاران این شهرستان شناسایی سایر مددجویان فاقد مسکن را نیز آغاز کرده است و سال گذشته از سوی این اداره به پنج خانوار مددجو در مجموع یک میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل خانه های مسکونی آنها اعطا کرد.
در ادامه این نشست، احکام مسئولیت معتمدین بهزیستی آستارا اهدا شد.
در حوزه اموراجتماعی و توانبخشی اداره بهزیستی آستارا 700 خانوار تحت حمایت، ساماندهی شده است.
این شهرستان با 86 هزار نفرجمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.
/انتهای متن/

درج نظر