برگزاری ویژه برنامه‌های «روز دختر» با حضور یک میلیون دختر جوان

مسئول بسیج جامعه زنان با اعلام برنامه‌های ویژه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، از شرکت بیش از یک میلیون دختر جوان در این برنامه‌ها خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، مینو اصلانی، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع و جشنواره های مختلف در سالروز میلاد خجسته حضرت معصومه (س) گفت: به همین مناسبت جشن های دخترانه در حدود ١٣٠٠ نقطه کشور برپا می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت سالن‌های در نظر گرفته شد، پیش بینی می شود بیش از یک میلیون دختر جوان در ویژه برنامه های روز دختر شرکت کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان تاکید کرد: در این روز برنامه های مختلفی از جمله مسابقات فرهنگی و ورزشی برای دختران پیش بینی شده است. همچنین مسابقات فضای مجازی برای دختران جوان طراحی شده تا این عزیزان در برنامه های مختص خود مشارکت کنند.

اصلانی اضافه کرد: در کنار این جشنواره ها نمایشگاه های فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است تا فضایی دلپذیر برای دختران کشورمان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه روز دختر پویش های دخترانه با عنوان «ما زنده ایم» است که دختران جوان می توانند در این پویش شرکت کنند و نقش آفرینی داشته باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: کانال تلگرامی جنبش ما زنده‌ایم نیز همزمان با روز دختر راه اندازی می‌شود که دختران از این طریق بتوانند عضویت خود را تکمیل و فعالیت‌های خود را انجام دهند. در این جنبش بعد از ثبت نام اول کتاب «من زنده‌ام» را مطالعه و در مسابقه آن شرکت می‌کنند که جوایز ارزنده‌ای برای آن پیش‌بینی شده است، همچنین می‌توانند در اردوهای مختلفی که برای دختران جوان در نظر گرفته شده است شرکت کنند و در مجموع نگاه دختران در این جنبش فراملی خواهد بود.

/انتهای متن/

درج نظر