برگزاری نشست منطقه‌ای سمن‌های حوزه زنان در نیمه اول آبان

0

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: پنجمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی حوزه زنان به میزبانی آذربایجان غربی 12 تا 14 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، اطهره نژادی با اعلام این خبر اظهار کرد: سمن‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در پنجمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های اجرایی حوزه زنان حضور می‌یابند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نشست‌های دوم و سوم منطقه‌ای را آسیب‌شناسی کردید، گفت: بر اساس نتایج مطالعات انجام شده روی این دو نشست، قریب به اتفاق سازمان‌های مردم‌نهاد شرکت‌کننده در این نشست‌ها از محتوای دروس و نوع تدریس ابراز رضایت کرده‌اند و معتقدند برای همکاری بین سازمان‌های مردم نهاد، برگزاری این دوره‌ها ضروری است اما یک دوره کفایت نمی‌کند.

نژادی در پایان در مورد هدف برگزاری نشست‌های منطقه‌ای با سازمان‌های مردم‌نهاد، افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها هم‌افزایی میان سمن‌ها برای استفاده از تخصص‌های انسانی و منابع مالی است تا جامعه مدنی با مسائل استان‌های همجوار که شباهت به مسائل استان خود دارد، آشنا شوند و بدین ترتیب راه حل مشکلات به کمک مردم پیدا شود.

/انتهای متن/

درج نظر