برگزاری جشن ازدواج زوج‌های جوان در نجف و کربلا

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زوج‌های جوانی که متقاضی تشرف به عمره بودند می‌توانند به دفاتر حج و زیارت استان مراجعه و زمان و نوع اعزام خود را به عتبات مشخص کنند و در نجف و کربلا جشن ازدواجشان برگزار خواهد شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، محسن نظافتی  در تشریح جزئیات اعزام زوج‌های جوانی که متقاضی تشرف به عمره بودند به عتبات گفت: از آنجایی که آخرین ثبت‌نام تشرف به عتبات در بهمن‌ماه صورت گرفت و اعزام‌ها از تاریخ 21 اسفند شروع و تا 25 خرداد ادامه دارد اما به دلیل مصوبه سازمان حج و زیارت مبنی بر تشرف خارج از نوبت زوج های جوان به عتبات ظرفیتی را برای آنها ایجاد کردیم.

وی افزود: زوج های جوانی که متقاضی تشرف به عمره بودند می‌توانند به دفاتر حج و زیارت استان مراجعه کنند و زمان اعزام و نوع اعزام اعم از زمینی و هوایی را انتخاب کنند و پس از اینکه تعدادشان به حد نصاب رسید کاروانشان تشکیل و عتبات مشرف می‌شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تمام مراسم‌هایی که در مکه و مدینه برای زوج‌های جوان برگزار می‌شد در سفر به عتبات نیز برگزار می‌شود، گفت: این طرح حتی بعد از شروع دوباره اعزام‌ها به عمره در عتبات انجام می‌شود. همچنین هزینه پرداختی آنها مانند دیگر زائران است.

/انتهای متن/

درج نظر