برگزاری جشنواره ملی کتب جدیدالتألیف در حوزه زنان

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره ملی کتاب های چاپ شده با موضوع زنان در سال های 94 و 95، در راستای تشویق فرهنگیان اهل قلم خبرداد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایلنا، صبح امروز مهناز احمدی اظهار کرد: دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش در راستای تشویق و ترغیب فرهنگیان اهل قلم فراخوان کتاب چاپ شده ، در سال های 94 و 95 را در سطح ملی برگزار می کند.

وی افزود: «مطالعات جنسیتی در برنامه ریزی های آموزشی و فرهنگی» ، «مشارکت اجتماعی زنان و برقراری تعادل در فرصت های مدیریتی» ، «ضرورت توجه به وضعیت زنان و دختران در آموزش و پرورش و راهکارهای بهبود آن»، «نقش عدالت جنسیتی در تحکیم بنیان خانواده »، «آموزش دختران امروز توسعه و تعالی فردای جامعه»، «جایگاه اجتماعی خانوادگی زنان در جامعه کنونی»، «علائق دختران گریزها و فرصت ها» و «ما و دختران امروز با رویکرد نواندیشی دینی» از محورهای اصلی این جشنواره ملی می باشد.

مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: علاقه مندان آثار خود را در هریک از محورهای فراخوان کتاب، حداکثر تا سی ام خردادماه به دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش ارسال کنند.

احمدی تصریح کرد: از مؤلفین آثار برتر در ایام ولادت حضرت معصومه «س» تجلیل و تقدیر خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر