برگزاری اولین یادواره شهدای زن ورزشکار

اولین یادواره شهدای زن ورزشکار کشور امروز – یکشنبه – با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در تالار سوره برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار اجتماعی ایرنا، اعظم شیخ مرادی مسوول ورزش بانوان کشور در حاشیه برگزاری این یادواره در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: با تلاش سازمان بسیج ورزشکاران کشور این یادواره برای اولین بار برگزار شد و ما در این زمینه 17 ورزشکار زن را شناسایی کردیم.
وی ادامه داد: البته توانستیم اطلاعات و خاطرات هشت شهید از استانهای لرستان، کرمانشاه، فارس، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری را تهیه کنیم که در این مراسم از خانواده های آنان تجلیل می شود.
شیخ مرادی با بیان اینکه در یادواره شهدای زن، کیمیا علیزاده و ساره جوانمردی و دیگر مدال آوران ورزش کشورمان حضور دارند، اظهار داشت: ورزشکاران شهید به عنوان مربی، دبیر ورزش و برخی در رشته های شنا، والیبال، بسکتبال، جودو و کاراته فعالیت داشتند.
مسوول ورزش بانوان کشور ادامه داد: اطلاعات شهدای ورزشکار در قالب یک کتاب با عنوان پروانه ها امروز در این یادواره رونمایی شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات پارالمپیک و یاد و خاطره شهدای حرم، نماهنگی تحت عنوان به نام بانوی ایرانی پخش شد.
به گفته وی، در این یادواره همچنین از ورزشکاران زن مدال آور در مسابقات المپیک نیز تقدیر شد، البته در جلسه ورزشکاران اخلاق مدار در آذرماه به صورت ویژه از این ورزشکاران تقدیر می شود.

/انتهای متن/

درج نظر