برپایی جشن بانوی مهر در پیاده راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

جشن بانوی مهر و جشنواره همراز یاس به مدت دو روز در پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ویژه بانوان این منطقه جنوبی برپا شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، این نمایشگاه که از روز سه شنبه( 17 فروردین) آغاز بکار کرده است به مناسبت ایام ولادت دخت پیامبر(ص) مجموعه برنامه های فرهنگی ویژه بانوان به شکل جشن شهروندی و مجموعه نمایشگاهی در پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپا شده است.
مشاور امور بانوان شهرداری منطقه 20 در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: جشن بانوی مهر در ساعت 16 روز سه شنبه(17 فروردین) و جشنواره همراز یاس از ساعت 10 صبح تا 18 عصر فردا(چهارشنبه 18 فروردین) در مجاورت حرم دایر است و شهروندان علاقه مند می توانند از این امکان فرهنگی و ارزشی بهره مند شوند.
معصومه پورنظری با اشاره به اینکه بعد از بهره برداری از پیاده راه حرم توسط شهروندان، این برنامه اولین مراسم رسمی است که در این مسیر برگزار می شود، ادامه داد: با توجه به تردد زائران، مسافران و خیل عظیمی از شهروندان از این مکان معنوی، پیاده راه حرم یکی از ظرفیت های مکانی ایده آل منطقه 20 برای فعالیت های فرهنگی به شمار می آید.
وی خاطر نشان کرد: موقعیت احداث پیاده راه شرق به نحوی است که از تمامی نقاط آن گنبدهای زیارتی حرمین نمایان است و حال و هوای معنوی خاصی در این مسیر وجود دارد.
پورنظری به دیگر فعالیت های حوزه بانوان نیز اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه فرهنگی شهربانو ویژه فعالیت های فرهنگی، تفریحی و آموزشی بانوان منطقه 20 واقع در میدان شهید غیبی آماده خدمات رسانی به علاقه مندان است.
/انتهای متن/

درج نظر