برد 55 امتیازی دختران پایتخت برابر تبریزی‌ها

0

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران موفق شد در یک بازی یکطرفه تیم آذربایجان شرقی را از پیش رو بردارد و برای رقبای خود در گروه خط و نشان بکشد.
به گزارش به دخت به نقل از فارس، مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی که از صبح یکشنبه به میزبانی همدان و با حضور هفت تیم آغاز شد با درخشش خیره‌کننده بسکتبالیست‌های پایتخت همراه بود.
این رقابت‌ها با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی به صورت دوره‌ای و در دو گروه برگزار خواهد شد.
در آخرین بازی روز نخست تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی تهران در یک بازی زیبا و پرامتیاز موفق شد حریف آذری خود را با اختلاف خیره‌کننده 55 امتیاز مغلوب کند. شاگردان فرانک طیاری در این بازی توانستند با حساب 89 بر 34 برابر تیم آذربایجان شرقی به پیروزی برسند.
در این بازی سمیه و سمانه ثابت‌زاده که خواهر هستند و همچنین شکیبا کائید، طناز رضایی و مهسا تقی‌زاده با شوت‌های از راه دور و سه امتیازی خود نقش پررنگی در پیروزی‌ تیم‌شان داشتند.
در تیم مقابل هم هر چند آذری‌ها بازی را واگذار کردند اما فریده اعلانیان بازی به مراتب بهتری را ارائه کرد و یکی از بازیکنان کلیدی تیم آذربایجان شرقی بود.
تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران را بهاره ابوطالب‌پور، سمانه ثابت‌زاده، مهسا تقی‌زاده، شکیبا کائید، سحزناز جاهد،طناز رضایی،سمیه ثابت‌زاده، مونا عزیزانَ، رها زمانی، سحر نجفی و شادی عیدلوند تشکیل می‌دهند که به مربیگری فرانک طیاری و سرپرستی طاهره حسینی در این بازی‌ها حضور دارند.

نماینده دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی به مربیگری مارینا دانغیان و سرپرستی رقیه پوزش‌جدیدی و بازیکنانی همچون کبری داودیان، سپیده شعبانی، عسل حامی، سحر دادرسی، شبنم کیکاووسی، فاطمه عیوضی، سمیرا سعادتی، ندا سلیمانی، مهسا ارندان، فریده اعلایان، مریم کاظمی‌شیخ احودلو و زهرا محبوب‌اصل در این رقابت‌ها شرکت کرده‌ است.

در دو دیدار روز نخست تیم همدان موفق شده بود تیم فارس را با حساب 57 بر 51 شکست دهد و تیم خراسان رضوی با اختلاف 31 امتیاز توانست با نتیجه 65 بر 34 در مصاف با مازندارن به برتری برسد.
این رقابت‌ها صبح و عصر امروز دوشنبه پیگیری خواهد شد که طی آن خراسان رضوی برابر تهران به میدان خواهد رفت، آذربایجان شرقی رو در روی مازندران قرار می‌گیرد و در آخرین دیدار تیم همدان میزبان رقابت‌ها برابر بسکتبالیست‌های البرزی صف‌آرایی خواهند کرد.
مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار می‌شود.
مسابقات دسته اول از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هشت تیم دسته دوم در یک گروه با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مردادماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.
به گفته مسئولان برگزاری مسابقات از دسته یک، دو تیم سقوط کرده و در مقابل از دسته پایین‌تر دو تیم برتر به دسته اول این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که این نکته بر جذابیت رقابت‌ها افزوده است.

/انتهای متن/

درج نظر