با این 7 کار شریک ز ندگی تان را خوشحال کنید

آیا وقتی یک زندگی مشترک وارد دوران نسبتا طولانی از عمرش می شود، باید یک زندگی خسته کننده و بدون لذت شود؟ مشاوران خانواده با مطالعه ای که کرده اند، هفت راه ساده و مهم را برای تازه و با نشاط نگه داشتن زندگی مشترک به آقایان توصیه کرده اند.

0

به گفته مشاوران و روان درمانگرهای خانواده، لحظاتی کوتاه در یک رابطه زن وشوهری وجود دارند که بسیار باارزش هستند.

 در یک نظر سنجی  به هفت خانمی که در تمام طول زندگی مشترک خود راضی و خوشحال بوده اند، مراجعه شد و رمز این رضایت شان پرسیده شد.

 نتیجه این گزارش این است:

 

  • برای همسر خود یادداشت بگذارید:

دنیس- 38 ساله در این نظرسنجی گفته است:

من و شوهرم  پنج سالی می شود که با یکدیگر ازدواج کرده ایم.  قبل از ازدواج مدتی با هم نامزد بودیم. شاید به تصور برخی از شما رابطه ما در این دوران خسته کننده و تکراری شده باشد. اما همسرم هر روز با نوشتن یادداشتی عاشقانه و قرار دادن آن در کیف من، به من ابراز عشق کرده و یاد آوری می کند که چقدر مرا دوست دارد.

من معمولا قبل از رفتن به بستر خواب ناهار فردای خود را آماده می کنم و همین وقت هاست که متوجه می شوم که گاهی او دزدکی سری به کیفم می زند تا مطمئن شود که من نامه را دیده ام یا نه.

 

  • همسرتان را بخندانید:

کلی-26 ساله گفته است:

من مدتی است که نامزد کرده ام. نامزدم سعی می کند با  ویدیوهای تصویری که  از خودش از طریق تلفن همراه برایم می فرستد، مرا بخنداند. می دانم که  او این کارها را برای  خوشحال کردن من انجام می دهد. برای همین است که من واقعا عاشقش هستم و او را می پرستم.

 

  • داشتن رابطه زناشویی:

وندی-36 ساله هم می گوید:

10سالی می شود که ما ازدواج کرده ایم و در این مدت هر شب با یکدیگر رابطه عاشقانه برقرار می کنیم. گویی که هنوز نوجوان هستیم. حتی در مواردی که خسته از سر کار به خانه برمی گردیم، رابطه عاشقانه  را فراموش نمی کنیم. در واقع برقراری این رابطه به ما خاطر نشان می کند که تا چه حد همدیگر را دوست داریم. در واقع رابطه ما مسحور کننده است.

 

  • به حرف های همسرتان با دقت گوش دهید:

جکی-31 ساله این طور در مورد همسرش گفته است:

زمانی که چیزی یا موضوعی باعث آزردگی خاطر من می شود،همسرم تمام توجه خود را بخرج می دهد تا آن را حل کند در این مورد هرگز بی محلی نمی کند. در این مواقع موبایل او خود را خاموش کرده و اجازه می دهد که من حرف های خود را بزنم.  این کار او نشان می دهد که تا چه اندازه به من توجه دارد و مراقب من است.

 

  • به همسرتان فرصتی برای کارهای شخصی بدهید:

کانی-27 ساله هم این نکته را گفته است:

 پس از یک سال، من و نامزدم با یکدیگر ازدواج کرده ایم.  در مدتی که از آشنایی ما می گذرد، این را فهمیده ام که  برای هر کسی دشوار است که از زندگی مجردی وارد زندگی متاهلی شود، مخصوصا آنکه آپارتمان شما کوچک باشد. زمانی که من به فرصتی برای انجام کارهای شخصی خود نیاز دارم، لازم نیست که از همسرم اجازه بگیرم و درخواستی کنم. همسرم همیشه این موضوع را درک می کند که گاهی هم باید برای انجام کارهایم به من مجالی بدهد و در این ز مان ها او برای پیاده روی به بیرون از خانه می رود.

 

  • در تمیز نگه داشتن خانه دقت کنید:

یکی از خانم ها هم می گوید:

هنگامی که دوستان همسرم به خانه ما می آیند او بسیار مراقب تمیزی خانه هست و مخصوصا برای بهداشت دستشویی بسیار تذکر می دهد.

 

  • با مادر همسر خود ارتباط برقرار کنید:

هیلاری-37 ساله هم اشاره کرده است:

رابطه شوهرم با مادر من بسیار خوب است. اوهر هفته با مادر من  تلفنی صحبت می کند و  جویای حالش می شود تا از سلامت کامل او باخبر شود. زیرا مادرمن پیراست و تنها زندگی می کند. این کار او مرا متوجه این موضوع می کند که چه همسر مهربان و خوبی دارم.

منبع: یاهو/انتهای متن/

درج نظر