بانوان هندبالیست قم از ذوب‌آهن اصفهان یک امتیاز گرفتند

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از تیم قدرتمند ذوب‌آهن اصفهان یک امتیاز گرفتند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس از قم، بازی‌های دومین هفته از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی هفته دوم خود را پشت سر گذاشت که تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم موفق به کسب نخستین امتیاز خود از این رقابت‌ها شد.

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم امسال برای نخستین‌بار به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور گام به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی هندبال بانوان ایران یعنی لیگ برتر گذاشته و از دو بازی خود یک امتیاز در کارنامه دارد.

بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در گام نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برابر تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در سالن ورزشی شهدای بهزیستی شهر مقدس قم به میدان رفته و در پایان با نتیجه 24 بر 23 مغلوب شدند.

کادر فنی تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم به رهبری زهرا‌ احمدی‌نیا مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان بعد از این بازی برای رفع نقاط ضعف تیمش تلاش کرد تا نماینده هندبال استان قم در گام دوم برابر تیم هندبال ذوب آهن اصفهان بازی بهتری را به نمایش گذاشته و نتیجه موفق‌تری کسب کند.

دومین حریف تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان است که در هفته نخست توانسته بود در دیداری از گروه دوم مقدماتی لیگ برتر هندبال از دست تیم شهید چمران لارستان بگذرد.

بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در دومین هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهدای بهزیستی شهر مقدس قم میزبان و پذیرای تیم مدعی و مطرح ذوب آهن اصفهان بودند که این بازی به تساوی انجامید.

در این دیدار که در حضور بانوان هندبال‌دوست قمی به انجام رسید دو تیم بازی بسیار خوب و زیبایی را ارائه کردند اما در نهایت کار به تساوی انجامید و تیم‌های هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم و ذوب‌آهن اصفهان در خانه نماینده قم به تساوی 23 بر 23 دست یافتند.

دختران هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در حالی این بازی را با تساوی به پایان رساندند که به مراتب بهتر از بازی قبل در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان بازی کردند و حتی این شانس را داشتند که در صورت استفاده بهتر از موقعیت‌های گل خود به برتری نیز دست یابند.

با این حال تجربه بالای تیم ذوب آهن اصفهان بر سرعت و انگیزه بازیکنان تیم هدف‌پویان جوان قم چربید و این تیم تا آخرین لحظات با اختلاف یک گل از تیم هدف‌پویان جوان قم جلو بود اما هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم در آخرین لحظات گل تساوی را زدند تا از شکست رهایی یابند.

/انتهای متن/

درج نظر