بانوان تيرانداز ايران سه مدال طلا، نقره و برنز گرفتند

0

به گزارش به دخت به نقل از ايرنا، ساره جوانمردي، سميرا ارم و عاليه محمودي امروز ( شنبه ) در جام جهاني تيراندازي معلولان جهان در استراليا به ترتيب مدال طلا، نقره و برنز گرفتند.

 در مرحله مقدماتي رقابت هاي تپانچه بادي 10 متر P2، ساره جوانمردي با امتياز 386 رکورد پيشين جهان را که در اختيار خودش بود، 5 امتياز ارتقا داد و با کسب عنوان اول از مرحله مقدماتي راهي فينال شد.
سميرا ارم و عاليه محمودي نيز به ترتيب با کسب عناوين دوم و چهارم به مسابقات پاياني راه يافتند.
در رقابت هاي فينال نيز ساره جوانمردي به عنوان قهرماني دست يافت، سميرا ارم نايب قهرمان شد و عاليه محمودي نيز در جايگاه سوم ايستاد.
بدين ترتيب بار ديگر بانوان تيم ملي کشورمان موفق شدند سه سکوي برتر جهان در تپانچه بادي 10 متر P2 را تصاحب و موفقيت خود در رقابت هاي کرواسي را تکرار کنند.
رقابت هاي جام جهاني تيراندازي استراليا براي کاروان جمهوري اسلامي ايران با کسب يک نشان نقره تيمي ميکس در تپانچه خفيف 50 متر P4، يک عنوان چهارم و سهميه پارالمپيک در تپانچه بادي 10 متر P1 و يک نشان طلا، يک نشان نقره و يک نشان برنز در تپانچه بادي 10 متر P2 پايان يافت.
اين مسابقات با امتياز کسب سهميه مستقيم بازي هاي پارالمپيک ريو از 24 شهريور ماه با حضور 150 ورزشکار از 34 کشور جهان به ميزباني سيدني برپا شده بود . اين مسابقات امروز به پايان مي رسد.

/انتهای متن/

درج نظر