بازارچه ویژه بانوان در سراسر کشور احداث شود

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: بازارچه ویژه بانوان در استان‌های کشور احداث شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از مشرق، فهیمه فرهمندپور دوشنبه‌شب در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی شهرستان بابلسر با بیان اینکه دولت برنامه‌های متنوعی در بحث توانمندسازی بانوان در دست اجرا دارد، اظهار کرد: تمام تلاش‌مان ارتقای توان علمی، فرهنگی و اجتماعی بانوان است.

وی با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار و زنان آسیب‌دیده در رأس برنامه‌های دولت قرار دارد، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مهارت‌افزایی گروه‌های مختلف زنان، بحث تحکیم بنیان خانواده، حمایت از مشاغل و کارآفرینی زنان به‌ویژه زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌هایی است که در تمام استان‌ها در حال اجرا است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در طول سه سال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید حدود 4 هزار نوع برنامه مختلف در مازندران برگزار شد، ادامه داد: زنان کشور ما در بخش آموزش و تولید باکیفیت مشکل نداشته و حتی در برخی جاها در حال استانداردسازی و برندسازی تولیدات خود هستند.

فرهمندپور با تأکید به ایجاد بازارچه ویژه بانوان در استان‌های کشور، گفت: با ایجاد این بازارچه‌ها بانوان با امنیت، آرامش و احترام بیشتر به انجام فعالیت خود بپردازند.

/انتهای متن/

درج نظر