اشتغال مطالبه دختران جوان

0

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سفرهای استانی خود گفت: در سفرهای استانی مطالبه اول و آخر جوانان از جمله زنان، اشتغال است و بیشتر آنان خواهان اشتغال دولتی و استخدام رسمی هستند و حاضر نیستند به شغلی غیر از آن تن دهند.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا،شهیندخت مولاوردی گفت: دختران هیچ راهی را به‌ جز ادامه تحصیل پیش رو نمی‌بینند، به همین علت و به امید اشتغال، تحصیلات خود را ادامه می‌دهند و انتظار دارند شغل مناسبی پیدا کنند اما زمانی که انتظاراتشان برآورده نمی‌شود ممکن است دچار سرخوردگی و یاس و ناامیدی شوند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به بررسی‌های آسیب‌های زنان در هر استان گفت: با بررسی‌های انجام شده به طور دقیق آسیب‌های هر استان و هر شهر را استخراج کرده‌ایم و بر اساس وضعیت هر استان برنامه‌ریزی می‌کنیم چراکه قصد داریم از پیچیدن یک نسخه واحد برای زنان کل کشور پرهیز کنیم.

وی اضافه کرد: به منظور برخورداری از اطلاعات به روز از وضعیت زنان، سامانه 101 را راه اندازی کرده‌ایم؛ چرا که ممکن است اطلاعات اطلس زنان پس از مدتی به روز نباشد اما با بهره گیری از این سامانه می‌توانیم نظرات، پیشنهادات، مطالبات و وضعیت زنان را به روز داشته باشیم.

مولاوردی در پایان گفت: هنوز اطلاعات دریافت شده از سامانه 101 را به طور کامل تحلیل نکرده‌ایم علیرغم درخواست ما برای پیامک طرح مسائل اساسی در حوزه زنان، بیش از 70 درصد از پیامهای دریافت شده مربوط به مطالبات شخصی و درخواست تسهیلات و اشتغال است.

انتهای پیام

درج نظر