“ارمغان مادری” هدیه مادران شهدا به جامعه است

علی اروجی کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با زنان خبر با اشاره به سریال ارمغان مادری بیان کرد:کنگره هفت هزار زن شهید سال ۹۰، بیست و هشت زن شهیده برای مستند معصومیت انتخاب شدند و در آنجا ما با خانواده های شهیده طیبه واعظی و فاطمه جعفریان آشنا شدیم و زندگی این شهدا نظر ما را به خود جلب کرد.

1

به گزارش به دخت به نقل از زنان نیوز، وی افزود: در نتیجه قرار بر این شد که ما از مادر های این شهدا شروع کنیم و اینکه در چه کانونی تربیت شدند و و در دامنه تحقیقاتمان به زندگی مادربزرگ های این عزیزان رسیدم و داشتان ارمغان مادری از سال ۱۳۰۸ تا ۱۳۷۵ اتفاق می افتدو از مادر شهیده طیبه واعظی آغاز و با رحلت ایشان سریال به پایان می رسد.

“ارمغان مادری” هدیه مادران شهدا به جامعه است
اروجی تصریح کرد: ارمغان مادری یعنی هدیه ای که یک مادر می تواند به جامعه خود بدهد و این مادر شهید الگوی تمامی مادران شهدا است و این شهدا را طوری تربیت کردند که خون خود را در راه اسلام و کشور فدا کردند.
این کارگردان اظهار داشت: فیلمسازی کار گروهی است و اگر مسئولان فرهنگی پا به میان بگذارند این اثر می تواند ماندگار شود و سریال هایی که پول و فیلمنامه مناسبی داشتند اما با این وجود باز هم خوب نشده است به دلیل عدم حمایت مسئولان است.
وی ادامه داد: این سریال ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای است اما هنوز بازیگران اصلی آن مشخص نیست اما قولی که بنده می دهم این است که متفاوت با هر مجموعه مستند داستانی باشد و متمایز با دیگر آثار باشد.

/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)