اختتامیه کنگره حضرت آمنه(س) آذرماه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: کنگره حضرت آمنه(س) کار خود را از اردیبهشت‌ماه آغاز کرده و تا آذرماه به پایان می‌رسد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس از قم، حجت‌الاسلام صفر فلاحی در دیدار اعضای ستاد سومین کنگره حضرت آمنه(س) با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی که عصر امروز در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، از برگزاری کنگره حضرت معصومه(س) با تولید 53 اثر علمی یاد و اظهار کرد: کنگره علی بن ابراهیم قمی به منظور معرفی این چهره علمی توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شده است و امسال کنگره حضرت آمنه(س) کار خود را از اردیبهشت‌ماه آغاز کرده و تا آذر ماه به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه آثار کنگره حضرت آمنه(س) در جهان اسلام تاثیرگذار خواهد بود، اضافه کرد: این کنگره چهره واقعی مادر پیامبر اسلام(ص) را به خوبی نمایش می‌دهد و ایشان را به عنوان یک الگو برای زنان بشریت معرفی می‌کند.

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به تولید آثار عرب زبان در مورد حضرت آمنه(س) تصریح کرد: به منظور معرفی حضرت آمنه در سطح فراملی به تولید آثار مختلف به زبان‌های فارسی، ترکی و اسپانیایی توجه شده و آثار نرم‌افزاری برای کودکان و نوجوانان تولید می‌شود.

وی برگزاری کنگره حضرت آمنه(س) را افتخاری برای آستان مقدس حضرت معصومه(س) دانست و عنوان کرد: امیدواریم با گسترش اقدامات فرهنگی بتوانیم در راستای معرفی چهره‌های دینی برجسته اسلام به دنیا و ترویج الگوبرداری از آنها به نتایج مطلوبی برسیم.

/انتهای متن/

درج نظر