ابراز رضایت پزشکان از شرایط بانوی تیم ملی جودو

جودوکار تیم ملی بانوان از ناحیه کتف راست مورد عمل جراحی قرار گرفت که به گفته جراح وی عمل با موفقیت همراه بوده و این جودوکار مشکلی برای حضور در میادین پس از سپری کردن دوره نقاهت ندارد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس،زهرا نادری جودوکار تیم ملی بانوان روز گذشته در بیمارستان امام حسین (ع) از ناحیه کتف راست مورد عمل جراحی قرار گرفت که به گفته جراح وی عمل با موفقیت همراه بوده و این جودوکار مشکلی برای حضور در میادین پس از سپری کردن دوره نقاهت ندارد.
زهرا نادری یکی از ملی پوشان پرافتخار جودو و کوراش ایران است که سابقه مدال برنز رقابت‌های جوانان آسیا 2014 در هنگ کنگ را دارد و در رقابت‌های نوجوانان آسیا 2012 لبنان هم به مدال نقره دست یافته بود. این جودوکار مدال آسیایی در رشته کوراش را هم در کارنامه ورزشی دارد، نادری در مسابقات 2015 لبنان موفق شد در رده سنی بزرگسالان به نشان نقره دست یابد.
زهرا نادری بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا از اعزام بازماند، اما این جودوکار یکی از امیدهای مدال برای جودوی بانوان در آینده محسوب می شود.
آرش میر اسماعیلی نایب رئیس فدراسیون به همراه غلامحسین علمی دبیر سازمان تیم های ملی با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) از زهرا نادری ملی پوش جودو بانوان عیادت کردند و از آخرین وضعیت درمانی وی آگاهی یافتند.

/انتهای متن/

درج نظر