آموزش و ترغیب دختران هندی برای انجام عملیات انتحاری توسط داعش

پلیس مبارزه با تروریسم «بمبئی» طی گزارشی اعلام کرد که «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش، با انتشار فایل های ویدیویی در شبکه های مجازی و اینترنت به جوانان بویژه خصوص دختران هندی، چگونگی انجام عملیات انتحاری را آموزش می دهد.

0

سرکرده گروه تروریستی داعش، با انتشار فایل های ویدیویی در اینترنت، به دختران هندی چگونگی انجام عملیات انتحاری را آموزش می دهد.

به گزارش به دخت به نقل از مهر، پلیس مبارزه با تروریسم «بمبئی» طی گزارشی اعلام کرد که «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش، با انتشار فایل های ویدیویی در شبکه های مجازی و اینترنت به جوانان بویژه خصوص دختران هندی، چگونگی انجام عملیات انتحاری را آموزش می دهد.

بیش از این نیز همین شبکه خبری گزارشی را منتشر کرده بود مبنی بر نفوذ گسترده داعش در هند و پیوستن ۳۳ هزار نفر از جوانان این کشور به این گروه تروریستی، در این گزارش آمده بود که داعش با کمک هکرهای هندی به اطلاعات محرمانه این کشور دستبرد زده و برای این اقدامات حدود ۱۰ هزار دلار هزینه کرده است.

سرقت الکترونیکی ازدولت هند به منظور جمع آوری اطلاعات و انجام عملیات تروریستی صورت می گیرد. داعش از اینترنت و شبکه های مجازی مانند فیسبوک و توئیتر برای انتشار عقاید افراطی خود و شستشوی مغزی جوانان بهره می گیرد.

/انتهای متن/

درج نظر