آغاز داوری 502 اثر رسیده به نخستین

مهلت فراخوان نخستین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس به پایان رسید و هیأت داوران این جشنواره بررسی 502 آثار رسیده را آغاز کرد.

0

به گزارش  به دخت به نقل از فارس، 502 اثر از 22 دانشگاه و آموزشکده به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس رسیده است که کار داوری این آثار بر اساس سر فصل‌های شورای سیاستگذاری و اهداف این جشنواره شروع شده است.

نخستین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس زیر نظر کار گروه سازماندهی مد و لباس با محوریت پوشاک برتر اسلامی و با هدف ایجاد فضای تعامل فرهنگی اسلامی  و هدفمند نمودن اندیشه‌های نو در راستای تحقق اهداف جامعه ایرانی در زمینه طراحی علمی و سوق دادن دانشجویان به طراحی آثار مبتنی با اصول و آموزه های اسلامی با ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان و شناخت مباحث علمی جدید در زمینه طراحی پوشش اسلامی در کشور توسط یکی از دانشکده‌های فنی حرفه‌ای دختران تهران از خرداد ماه سال جاری فراخوان خود را اعلام کرده بود.

همچنین مخاطبان این جشنواره دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در رشته های هنر بویژه تکنولوژی طراحی دوخت، نساجی و طراحی پارچه و لباس،پژوهشکده‌ها و واحدهای پژوهشی، هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشند.

/انتهای متن/

درج نظر