آئین‌نامه‌ ورزش زنان شاغل دولتی در ساعتی از روز پیگیری می‌شود

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌شود که آئین‌نامه‌ای به منظور اینکه بانوان کارمند در ساعتی از روز به ورزش بپردازند، گرفته شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، ربابه شهریان با اشاره به اینکه المپیک ریو با دیگر المپیک‌ها متفاوت است، اظهار داشت: در المپیک ریو در 2 رشته تیراندازی و تکواندو بانوان امید به کسب مدال وجود دارد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کیمیا علیزاده در دنیا به‌عنوان یک نخبه تکواندو مطرح است، افزود: همه جامعه تکواندو در دنیا علیزاده را به‌عنوان یک پدیده می‌دانند؛ اگر کیمیا علیزاده در المپیک صاحب مدال شود نخستین بانویی است که در استان البرز صاحب مدال شده است.

وی با اشاره به طرح ورزش بانوان دولتی، گفت: تلاش می‌شود که آئین‌نامه‌ای به منظور اینکه بانوان کارمند در ساعتی از روز به ورزش بپردازند، گرفته شود.

شهریان با بیان اینکه این امر به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های جسمانی است، افزود: در حال حاضر در استان‌های کشور بانوان به عنوان رئیس هیئت‌های ورزش در حال انتخاب شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه 3 هیئت در استان البرز با ریاست بانوان وجود دارد، گفت: در سطح کشور 50 خانم حضور دارند که در هیئت‌های ورزشی مشغول به‌کار هستند و 3 رئیس فدراسیون خانم در کشور وجود دارد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان البرز از وضعیت موجود در استان رضایت ندارد، افزود: باید به وی با وجود برنامه‌هایی که دارد فرصت داده شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در راه‌اندازی باشگاه وجود ندارد، گفت: اگر به مدیرکل جدید ورزش و جوانان البرز فرصت داده شود با توجه به تجربه‌های وی در زمینه باشگاه، می‌تواند مشکلات باشگاهی در استان را رسیدگی کند.

/انتهای متن/

درج نظر